Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2017-03-29, 19:50
  #1
Medlem
Tjolahopp allihopa ska nu berätta om när jag och 4 andra polare tog LSD

Substans: Lsd

Dos: 100ug rena tabs inga mönster

Tid: 9h

Utvärdering: 5/5

Tidigare erfarenhet: Cannabis, Tramadol, Ecstasy, Elvanse, Alkohol, Nikotin

Dagen började vanligt gick i skolan som vanligt senare på dagen fick vi reda på att en av min kompis hade fått hem ett brev med Lsd i, och vi bestämde oss för att pröva det idag även fast de är Måndag och skola dagen efter.

Efter skolan drog vi hem till en av min polares hus där han har en stuga mitt i skogen den perfekta tripp platsen tänkte vi.
Vid 19:00 tar vi alla en varsin lapp, cirka 30minuter efter märker jag hur glad o pratsam jag börjar bli blir även varm och mina händer börjar att svettas.

1 timme senare har allting börjat kicka in synen var helt kaos allting man kollade på rörde sig, varendaste grej man skulle säga glömde man bort. Allting jag kollade på ''andades'' typ med färger de färger jag såg mest utav var grön och lila/rosa susa förbi allting jag kollade på.

20:45 drar vi alla ut i skogen till en plats där vi kan ligga och kolla på stjärnorna vid denna tid var det helt bäcksvart och det gjorde allting mycket roligare. Vi alla gick på ett led tills att vi var framme och vi drog på musik som passade bra till Lsd och allting andades till musiken det var helt magisk. Vi låg där i typ 1h och kollade upp i himlen tills att de började bli kallt o vi alla drog in igen till stugan och då märkte jag hur roliga alla såg ut.
Jag såg alla mina kompisar som typ små troll typ litet huvud o stora ögon haha vi alla dog av garv när vi kolla på varann. Märkte också att rummet var mycket större än i nykter tillstånd vägen dit vi gick för att kolla på stjärnorna var också mycket längre eller det kändes och såg ut som de iallafall.

Det kändes också som att vi alla tänkte på samma saker och förstod varandra på ett underligt vis tankarna i huvudet gick i 1000km/h, tyckte också att allting gick som i en cirkel ett tag trodde jag att jag hade fastnat i en loop och peaken var så jädra stark så jag glömde fan ett tag att jag hade tagit Lsd.

Lite senare drog vi på musik med högtalarna och allting vart helt magisk allting andades o rörde sig till musiken, efter det gjorde vi allt möjligt från att kolla film dansa och snacka som knappt gick för alla försökte snacka och de man sa glömde man bort direkt.
Efter några timmar började vi landa och klockan var då typ 01:00. 5 timmar kvar till att gå upp till skolan. Vi satt o snackade enda fram till 04:00 och sedan däckade vi och vaknade upp av alarmet vi alla var helt döda men gick endå till skolan haha detta var det sjukaste jag gjort hittils tror jag och det finns tusen saker till att berätta men går knappt att berätta och har man glömt mycket utav själva händelsen.

Det här var min Lsd tripp kanske inte så lång och bra förklarat men men

PeaceOutBye





Tiden går fort när man har kul
__________________
Senast redigerad av lismon2 2017-03-29 kl. 19:52.
Citera
2017-03-29, 19:56
  #2
Medlem
Märkte nu att jag råkade lägga tråden fel kanske någon mod skulle kunna flytta för vetej hur man gör om man nu ens kan det
Citera
2017-03-29, 20:05
  #3
Moderator
Morfar-52s avatar
Tjolahopp!

Centralstimulantia --> Tripp- och rusrapporter
/Moderator
Citera
2017-03-30, 12:33
  #4
Medlem
Dålig rapport men ni verkade ha det roligt iaf!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback