Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-28, 16:42
  #1
Medlem
HermaeusMoras avatar
I natt runt 0100 så vakande jag av att min madrass skakade typ som vibrationer kände på golvet och det skakade med kändes som ett litet jordskalv men inte läst något om det i nyheterna eller något

Har madrassen på golvet på grund av att jag får ont i ryggen när jag ligger i sängen kändes inte som en sömnparalys för jag kunde röra på mig och har upplevt paralyser innan.

Något som har en aning om vad det kan vara ?

Bor i södra Sverige.
Citera
2017-03-28, 16:44
  #2
Medlem
Olegskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HermaeusMora
I natt runt 0100 så vakande jag av att min madrass skakade typ som vibrationer kände på golvet och det skakade med kändes som ett litet jordskalv men inte läst något om det i nyheterna eller något

Har madrassen på golvet på grund av att jag får ont i ryggen när jag ligger i sängen kändes inte som en sömnparalys för jag kunde röra på mig och har upplevt paralyser innan.

Något som har en aning om vad det kan vara ?

Bor i södra Sverige.

Drack du mycket kaffe dagen innan? Hela jävla kroppen kan få spasmer om du dricker mycket av det till slut.
Citera
2017-03-28, 16:47
  #3
Medlem
HermaeusMoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olegski
Drack du mycket kaffe dagen innan? Hela jävla kroppen kan få spasmer om du dricker mycket av det till slut.

Nej dricker sällan kaffe faktiskt och gör jag det är de en kopp på morgonen bara..

Käkar zopiklon och propavan ifall det kan vara de?

Har käkat det i något år men inte upplevt detta innan
__________________
Senast redigerad av HermaeusMora 2017-03-28 kl. 16:49.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback