Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-28, 14:13
  #37
Medlem
Söndag
250iu hcg
0,5ml testo e

Blev ett lättare presspass i fredags å ett dragpass igår. Fortfarande ganska snorig men det kändes förvånasvärt bra ändå!

Vikten låg kvar på 77,5kg trots halvkass kost med en hel del kolhydrater.

Överväger ett benpass ikväll, vill inte gå ut för hårt direkt efter sjukdom så kanske vilar mig till måndag, vi får se!
Citera
2017-05-30, 09:24
  #38
Medlem
Bytte till dbollarna jag fick som kompensation för fejk-testot. Kom i 20mg tabbar så jag kör en innan träning. Istället för 2x10mg PRL dbollar.
Vilket har resulterat i 0 ländryggspump och sämre tryck. dubblar dosen å ser vad som händer.
Citera
2017-05-31, 22:08
  #39
Medlem
Onsdag
250iu hcg
0,5ml testo e

förkylningen börjar ge med sig, lite snorig fortfarande men det känns bra!

Skippar 20mg dbollarna å kör på ett par testade jag har istället.. jävla less jag är på skräpprepp..

7 dagar kvar på deff-experimentet, hoppas jag hinner få tillbaka dbol trycket!

Passen har gått bra, ingen dipp i styrkan å jag mår som en gud!
Citera
2017-06-03, 11:38
  #40
Medlem
Lördag
250iu hcg
0,5ml testo e

Lägsta noterad vikt: 76kg
5 dagar kvar! än så länge går det bättre än förväntat!
Citera
2017-06-04, 17:47
  #41
Medlem
Tappade kontrollen igår.. inom loppet av 3 timmar sänkte jag en stor kebabrulle, en halv pizza med bea och 200gram(1k kcal) toffifee

Tänkte ta ledigt idag men det kändes fel.. mat är ju trots allt det mest anabola man kan stoppa i sig, lika bra å göra nått av det!

Blev stationsträning.
Mage, en pressövning, en dragövning och en jävla massa utfallssteg med 15kg hantlar. Allt supersettat utan vila tills jag va helt slut, 50min blev det!

Avsluta med 25 min på cykel i medelhögt tempo. Fick torka golvet när jag var klar, aldrig svättats så jävla mycket förut

Till min förvåning stod vågen på 75,5kg
Citera
2017-06-07, 15:58
  #42
Medlem
Tisdag
250iu hcg
0,3ml testo e

Upp tidigt å iväg till gymmet för lite rygg å biceps, riktigt bra tryck! Nu är dbollen igång på riktigt!

Resten av dagen spenderades i solen med lite picknick, musik å gott sällskap! Slank i en halv öl å ett litet glas rosé under dan faktiskt

Sätter punkt för dbol å deff på fredag! sugen på att planera in en till intensiv deff, men det rycker i öl å grill nervern!! Kanske ska ta å njuta av allt den svenska sommaren har att erbjuda å chilla med preppandet en stund.. vi får se!
Citera
2017-06-07, 18:57
  #43
Medlem
Tjena!

Hur länge har du legat på dbolen?
Citera
2017-06-08, 11:33
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 100procenthalvbra
Tjena!

Hur länge har du legat på dbolen?

Hallå hallå!

26 dagar idag, tappade 4-5 dagar när jag åt bollar från ett annat labb som var kraftigt underdoserade/verkningslösa.
Blev 11 dagar på 20mg, 4 dagar på verkningslösa bollar å nu har jag kört 11 dagar på 25mg!
Citera
2017-06-08, 15:44
  #45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smacharen
Hallå hallå!

26 dagar idag, tappade 4-5 dagar när jag åt bollar från ett annat labb som var kraftigt underdoserade/verkningslösa.
Blev 11 dagar på 20mg, 4 dagar på verkningslösa bollar å nu har jag kört 11 dagar på 25mg!
Okej! då ligger jag en dag efter med mina 25 dagar.
tagit 40mg sen dag 1 och det har funkat bra tills nu det senaste då aptit och välmående blivit lite sämre och blir nog ett avslut på dem pga det.
Citera
2017-06-08, 16:31
  #46
Medlem
Vilket märke på fejkpreppen?
Citera
2017-06-08, 23:21
  #47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 100procenthalvbra
Okej! då ligger jag en dag efter med mina 25 dagar.
tagit 40mg sen dag 1 och det har funkat bra tills nu det senaste då aptit och välmående blivit lite sämre och blir nog ett avslut på dem pga det.

Hmm, undra vad det kan bero på? Själv mår jag alltid kanonbra på dbol, brukar köra runt 25 dagar så det kanske är dos å längd relaterat.

Citat:
Ursprungligen postat av FSMW
Vilket märke på fejkpreppen?

Dbol å fejk-testo från samma labb, skickar PM så jag slipper fler varningar
Citera
2017-06-09, 00:33
  #48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smacharen
Hmm, undra vad det kan bero på? Själv mår jag alltid kanonbra på dbol, brukar köra runt 25 dagar så det kanske är dos å längd relaterat.
Fick samma när jag körde oxar och det är en bieffekt av orala vad jag läst och erfarat.
Vill minnas att det blev så 4v in i kuren då med, men fortsatte i 6v.. tillslut kunde jag knappt äta och mådde halvkass. det var på 50mg, bra jävla tryck vart det i dem iaf!!

Trycker på med 25-28 dagar till på dbol om nån månad igen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback