Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-03-30, 20:32
  #13
Medlem
supremanics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperCobra
Tack för era svar!
Jag orkar nog inte engagera mej så mycket mer i saken. Anledningen till att jag vill få veta vem det var är dels för att kunna göra anmälan om falsk tillvitelse, men framför allt för att jag är 99 på att det är någon narkoman som snackat för att själv hamna på plus i något förhör eller liknande. Om vi då ponerar att det en gång i tiden kanske kan ha funnits nån planta så kan jag sprida ut bland andra i den världen att personen tjallat. Då blir han eller hon omedelbart klassad som golare, viket skulle innebära att personen blir avstängd från marknaden i stan och inte får handla någonstans längre. Det är nog det hårdaste straff en narkoman kan få.

Jag kan tillägga att det låg en pipa som jag röker tobak i framme som polisen såg. Jag erbjöd dom att ta ett skrap ur pipan för analys, samt frivilligt följa med och lämna drogtest, men dom var inte intresserade alls. Det verkade som att dom enbart ville kolla om jag odlade eller för länge sedan odlat marijuana, samt skrämma upp mej i fall att.

I alla fall kändes det förjävligt, då jag p.g.a depression och ångest inte städat alls på evigheter, så det såg förjävligt ut i lägenheten. Det var så otroligt kränkande och förödmjukande så det inte finns ord för det, men hade jag inte släppt in dom frivilligt så hade dom ju garanterat skaffat tillstånd för husrannsakan och bara stormat rakt in en dag, vilket skulle ge mej fullständig panikångest. Nu behöver jag "bara" leva med en ständig känsla av att ha polisögon och kanske span på mej i många år framåt.

Med tanke på det fetade så verkar det ju inte direkt vara fråga om någon falsk tillvitelse. Kanske en bra läxa för dig att vara mer försiktig med vilka du visar upp eventuella plantor för i fortsättningen.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback