Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-03-27, 22:06
  #1
Medlem
alirahimis avatar
Träffade en tjej på jobbet 2001 och vart otroligt kär i henne.
Varit kär i henne i flera år men slutade känna känslor för henne för ett par år sen eller nåt
Hon älskade aldrig mig. Försökte prata lite med henne på jobbet, det gick inget bra så jag lät henne va.

Jag älskar henne alltså inte idag och har haft svårt att träffa andra tjejer för jag har bara tyckt om henne. Tycker inte om henne längre men kan inte sluta tänka på henne.

Vad göra? Nån som har några tips?
Citera
2017-03-27, 22:09
  #2
Medlem
2001??? inte 2011? då hade jag sökt en psykolog seriöst!
Citera
2017-03-27, 22:10
  #3
Medlem
origamis avatar
Vad är det som gjorde henne så speciell?
Citera
2017-03-27, 22:12
  #4
Medlem
alirahimis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av origami
Vad är det som gjorde henne så speciell?

svårt att säga. jag vart bara kär i henne. en sak hon gjorde. innan hon började jobba där tänkte jag göra en massa saker men gjorde aldrig det. och jag såg henne göra de sakerna. fanns t ex en liten park bredvid jobbet och jag tänkte jämt att jag skulle gå dit jämt ingen i jobbet gick dit. och den där tjejen brukade gå dit och äta sin lunch där osv.
Citera
2017-03-27, 22:13
  #5
Medlem
alirahimis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fackfackfack
2001??? inte 2011? då hade jag sökt en psykolog seriöst!

är man psyiskt sjuk för att man tycker om en tjej eller? jag är inte nån stalker eller går runt och googlar henne på internet och grejer, älskade henne bra. har inte agerat nånting på det.
Citera
2017-03-27, 22:14
  #6
Avstängd
Ekonomistas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alirahimi
Träffade en tjej på jobbet 2001 och vart otroligt kär i henne.
Varit kär i henne i flera år men slutade känna känslor för henne för ett par år sen eller nåt
Hon älskade aldrig mig. Försökte prata lite med henne på jobbet, det gick inget bra så jag lät henne va.

Jag älskar henne alltså inte idag och har haft svårt att träffa andra tjejer för jag har bara tyckt om henne. Tycker inte om henne längre men kan inte sluta tänka på henne.

Vad göra? Nån som har några tips?

Bloggar du på flashback eller vad,hur många trådar ska du starta.
Citera
2017-03-27, 22:16
  #7
Medlem
alirahimis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekonomista
Bloggar du på flashback eller vad,hur många trådar ska du starta.

kommer inte starta några fler. första gången jag använder flashback hade några saker jag ville fråga bara
Citera
2017-03-27, 22:22
  #8
Medlem
origamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alirahimi
svårt att säga. jag vart bara kär i henne. en sak hon gjorde. innan hon började jobba där tänkte jag göra en massa saker men gjorde aldrig det. och jag såg henne göra de sakerna. fanns t ex en liten park bredvid jobbet och jag tänkte jämt att jag skulle gå dit jämt ingen i jobbet gick dit. och den där tjejen brukade gå dit och äta sin lunch där osv.

Utan att stjäla din tråd, så förstår jag dig.
Jag har en tjej på jobbet som jag inte tänkte alls så mycket om först. Sedan började hon och berätta att hon känner igen klockan jag har och att den är rätt så fin. Hon hade tidigare sålt klockor. Hon frågade även om jag har en tjej etc.

Hennes hela attityd i sin helhet var som gjorde mig sjukt intresserad om henne. Inte bara sex, utan att få umgås. Dock slutade hon att svara till mig på whatsapp och jag beslöt att låta bli. Hon har 400 bilder på Instagram och 400 följare. Jag har inte ens Instagram och jag bryr mig inte om sådant. Hon skulle aldrig vara med mig pga. att hennes sociala media skulle knappast följa henne mera om hon hade en kille som mig. Hon värderar sådant säkert mera än en kille som mig.
Citera
2017-03-27, 22:57
  #9
Medlem
JagHarDigRedans avatar
2001?! Då har du ju vart kär i samma tjej i över 15 år? plus och minus några år iaf. Jag hade släppt henne vid 2003 max och bytt jobb!
Citera
2017-03-27, 23:03
  #10
Medlem
alirahimis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarDigRedan
2001?! Då har du ju vart kär i samma tjej i över 15 år? plus och minus några år iaf. Jag hade släppt henne vid 2003 max och bytt jobb!

jag sluta jobba där 2003
Citera
2017-03-27, 23:08
  #11
Medlem
JagHarDigRedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alirahimi
jag sluta jobba där 2003

Haha, något vi kom överens om ändå har du slutat följa henne på bla. Facebook, instagram eller twitter? kan vara till stor hjälp att försöka radera henne totalt
Citera
2017-03-27, 23:23
  #12
Medlem
alirahimis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarDigRedan
Haha, något vi kom överens om ändå har du slutat följa henne på bla. Facebook, instagram eller twitter? kan vara till stor hjälp att försöka radera henne totalt

allt det där fanns inte när jag träffade henne. jag tog aldrig reda på hennes namn ens. så jag vet inte hur jag skulle hitta henne på internet om jag skulle vilja det, vilket jag aldrig velat.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback