Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-04-01, 00:39
  #25
Medlem
Aldrig hört något liknande, men vem är jag att döma.

Om du inte tycker om det: berätta för henne! Du behöver aldrig göra något som inte känns okej för dig.
Om du gillar det: kör hårt! Det är ok att vara en unik snöflinga!

GOOD LUCK!
Citera
2017-04-01, 00:43
  #26
Medlem
MartinStLouiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tampis
Typ så här? "Living As An Adult Baby" på Youtube.

Jag kom också o tänka på henne.

Det är nog inte normalt men tjej kanske har något slags trauma bakom sig.
Citera
2017-04-01, 01:22
  #27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Jag kom också o tänka på henne.

Det är nog inte normalt men tjej kanske har något slags trauma bakom sig.

Hon har sagt nu att sedan hon var 5 år fick hon börja laga mat åt familjen, frukost och enklare rätter.
Sedan hon var 7 år fick hon klä på sig själv, kamma sig och tvätta sig själv och allt sådant (men
det kanske iofs är en normal ålder? eller när börjar man med sånt?).

Hon blev slagen av sin mor typ varje dag under hela barndommen. (hon har inte velat prata så
mkt om det.)
Citera
2017-04-01, 01:27
  #28
Medlem
NovaOculuss avatar
om du hittar en sån tjej, släpp hon aldrig
Citera
2017-04-01, 13:51
  #29
Avstängd
Vuxenbebisar hittar man massor av på närmsta hem för ensamkommande och det kryllar av skendräktiga tanter som tvättar deras kalsonger och nannar dem till sömns.
Citera
2017-04-01, 17:51
  #30
Medlem
Roidberts avatar
Hon vill att du ska låtsas vara hennes pappa. Hur festligt som helst! Jag tycker att du skall dra full nytta av det! Några förslag på olika fraser du kan använda:

"Min lilla flicka, kom och sätt dig i pappas knä."

"Du vill väl ha lördagsgodis, va? Då måste du hjälpa pappa med en sak."

"Låtsas att det är en slickepinne. Du ska inte bita i den."

Citera
2017-04-01, 23:39
  #31
Medlem
Hon kan var AB eller som FairyCute sa LG. Ofta brukar det vara väldigt svårt för sådan person att komma ut och hon kanske provar lite för att se hur du regerar innan hon tar nästa steg.

Något som är väldigt viktigt är båda partner är med på det. TS ni bör sätta er ni och diskutter. Fördöm inte utan lyssna och var tydlig vad du kan tänka dig. Om du inte tycker om det så kan du förklara det för din flickvän och be henne att inte göra det när du närvarar. Kommunikation är som i alla förhållande A och O.

Personligen så skulle jag kunna tänka mig att min partner kan vara så, men inte hela tiden. Enbart vid tillfällen då vi är överens, som den då kan få leva ut. I annat fall ska hen vara vuxen och jämbördig med mig. Har sett på tok för många personer som verkar verkar inte våga ta något mindre beslut utan att rådfrågat partner och sådant irriterar mig. Samtidigt som stör jag mig inte på sådant beteende som TS flickvän visar, så länge det är bara vid vissa tillfällen. För det skadar ingen annan.
Citera
2017-04-01, 23:55
  #32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av derj
Hon kan var AB eller som FairyCute sa LG. Ofta brukar det vara väldigt svårt för sådan person att komma ut och hon kanske provar lite för att se hur du regerar innan hon tar nästa steg.

Något som är väldigt viktigt är båda partner är med på det. TS ni bör sätta er ni och diskutter. Fördöm inte utan lyssna och var tydlig vad du kan tänka dig. Om du inte tycker om det så kan du förklara det för din flickvän och be henne att inte göra det när du närvarar. Kommunikation är som i alla förhållande A och O.

Personligen så skulle jag kunna tänka mig att min partner kan vara så, men inte hela tiden. Enbart vid tillfällen då vi är överens, som den då kan få leva ut. I annat fall ska hen vara vuxen och jämbördig med mig. Har sett på tok för många personer som verkar verkar inte våga ta något mindre beslut utan att rådfrågat partner och sådant irriterar mig. Samtidigt som stör jag mig inte på sådant beteende som TS flickvän visar, så länge det är bara vid vissa tillfällen. För det skadar ingen annan.

Vad är AB?
Citera
2017-04-02, 00:00
  #33
Medlem
Gulligt ibland att skämta om osv.

Men om hon ger dig BARNRÖSTEN den här ultraljusa rösten som vissa flickor kan ge ibland, då ska du be henne dra åt helvete! Där har du i alla fall en av gränserna i svart och vitt. Vet du vilken jag pratar om?
Citera
2017-04-02, 09:42
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruciante
Vad är AB?

Adult Baby . Om du börjar läsa på nätet så kanske du får en del idéer och tips. Men tänkt på att det är inte säkert att hon är det och/eller vilken nivå hon är det.
Citera
2017-04-02, 11:56
  #35
Medlem
Ravenboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruciante
Nej hon har inte borderline.
Jag har varit ihop med en tjej som hade det och det var fan inte kul.
Även om vi inte sågs så ofta men det räckte.

Dock så har min tjej någon form av "dubbel-personlighet", men det är inte borderline.
Dissociativ identitetsstörning.. väldigt närbesläktat med emotionell instabil personlighetsstörning eller schizoaffektiva syndrom.

Man brukar dejta människor som påminner om varandra i vissa hänseenden, det är mycket möjligt att din nuvarande har borderline eller dyl. bara att du inte kan identifiera det riktigt.

Hon har bergis något oarbetat trauma/anknytningsstörning/skev uppväxt.

Givetvis kan man få för sig att det är normalt och helt friskt att vilja bli behandlad som ett litet barn i en vuxen ålder och alla har rätt till att ha olika sexuella orienteringar, men vill du har en förklaring till varför hennes psyke är som det är så fick du nyss ditt svar.
__________________
Senast redigerad av Ravenbox 2017-04-02 kl. 11:58.
Citera
2017-04-02, 12:53
  #36
Avstängd
Vi har ju en hel statlig myndighet (Migrationsverket) som leker att vuxna män är barn. Skendräktiga klimakterietanter tar han om grovgörat. - Invandrarmännen spelar mer än gärna med. Där kan vi verkligen snacka om ett mycket sjukt samhälle. Vad enskilda vuxna individer hittar på frivilligt i sovrummet skiter jag i. Men när staten finansierar kåta tanters modersinstinkter och sexualitet är det mer än sjukt.

Om vi vänder på steken. Sverige svämmas över av brasilianskor och thailändskor i 25 årsåldern som leker barn i små klänningar och pippilotter. - Hur länge skulle intresserade medelålders män få tvätta deras trosor och nanna dem till sömns? - En nanosekund säger jag.

Asylbild:
http://sv.tinypic.com/view.php?pic=6...5#.WODV_2eezIU
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback