Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-03-27, 22:50
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hubbabubblor
De gjorde inte ont, var inte direkt hårda heller. Inte mer än man kunde känna konturen, hade två eller tre som var sjukt tydliga, synliga om jag visade halsen och nacken (och en jävla massa mer lite överallt i kroppen på ctn). Hade själv viktnedgång och enorma nattsvettningar (som man i princip ville byta lakan och täcke någon eller några gånger per natt) inklusive att jag i princip kliade mig blodig varje natt och lite generell trötthet. Hade en vanlig förkylning som jag hade i över en månad med.

Tack för att du delar med dig. Hoppas verkligen att du mår bra idag
Citera
2017-03-27, 22:58
  #14
Medlem
Sesam66s avatar
Låter helt ofarligt. Som tidigare sagt kanske en körtel, assymetriska muskler och senor eller en lateral halscysta. Oroa dig inte och gå till ultraljudet bara.
Citera
2017-03-27, 23:02
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sesam66
Låter helt ofarligt. Som tidigare sagt kanske en körtel, assymetriska muskler och senor eller en lateral halscysta. Oroa dig inte och gå till ultraljudet bara.

Tack för ditt inlägg. Jag hoppas verkligen det är ofarligt
Citera
2017-03-28, 04:56
  #16
Avstängd
Vännen! Det är nog inte cancer. Det kan vara något ännu värre! I ryssland så knarkar dom Krokodil en form av heroin som äter upp köttet.

Men det var inte det jag ville ha sagt!

För inte fram detta till dina vänner!

Citat:
Ursprungligen postat av Belmisen
Hah jo jag vet, finns många sådana inlägg här... men hälsoångest är inte kul
Citera
2017-03-29, 23:08
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belmisen
Tack för ditt inlägg. Jag hoppas verkligen det är ofarligt

Har du fått något vettigt svar kring blodprovet?
Citera
2019-03-27, 10:54
  #18
Medlem
Har något liknande, fick du svar från läkaren?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback