Flashback bygger pepparkakshus!
2017-03-27, 20:04
Medlem
Jo min fråga är om man kan bli påtänd på något man hittar på apoteket. Något som är receptfritt alltså. Ja det ör bara det hag är igen hejare på droger men men moderator får föytta om jag har skrivigt i fel ämne
Citera
2017-03-27, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zitt
Jo min fråga är om man kan bli påtänd på något man hittar på apoteket. Något som är receptfritt alltså. Ja det ör bara det hag är igen hejare på droger men men moderator får föytta om jag har skrivigt i fel ämne

Stava rätt istället! Hur gammal är du? Måste veta för det är inte allt man får köpa när man är under 18, även om det är receptfritt
Citera
2017-03-27, 20:18
Medlem
Som-Gjutens avatar
Alkohol är väl receptfritt?

Du kan testa röka alvedon... ger inget alls men det känns coolt i alla fall. (tyckte jag i mina yngre dagar när det var drogtorka)

sniffa lösningsmedel/butangas.. men det eldar upp dina hjärnceller snabbare än snabbast och kan lätt leda till döden pga syrebrist till hjärnan
Citera
2017-03-27, 20:40
Medlem
Harbards avatar
Börja med att lära dig stava.
Som nämnt, alkohol är receptfritt, du kan be mamma langa ut lite lättöl till dig så du får testa på i alla fall.

Kommer du in i mammas medicinskåp så hittar du nog valium och annat gott, bara till att proppa i dig allt du ser.
Citera
2017-03-27, 20:46
Medlem
l150s avatar
Muskot brukar väl dyka upp i sådana här trådar.
Även lustgas och runka i en snara (går ej att köpa på burk dock).

Gick en historia om att man kunde röka Earl grey och bli bäng när jag var typ 12 år.
Pröva det!
Citera
2017-03-27, 21:34
Medlem
gambiafarfars avatar
En gräddsifon, sen köper du lustgas. Finns att köpa på Cervera eller liknande. Enligt mig värdens onödigaste rus, men du verkar vara torsk så det blir säkert jättebra.
Citera
2017-03-28, 08:45
Medlem
Nej. Varför köper du inte droger om du nu är så desperat? Det borde väl vara det mest uppenbara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in