Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-13, 15:17
  #37
Medlem
Snubblade förbi svtplay och ser att säsong tre börjat.
Citera
2019-01-13, 18:02
  #38
Medlem
Sett första avsnittet på säsong tre, jag tror den här säsongen blir helt olik de tidigare, jag tror på norrländsk action, en mix mellan John Wick och Babas Bilar.
Citera
2019-01-30, 19:07
  #39
Medlem
"Har vi börjat skjuta älgbarn nu?" - Han är för skön Leif.

S3 är helt okej.
Citera
2019-02-05, 07:44
  #40
Medlem
De är så jävla bra

Sjukt kul när de satte dit Tony
Citera
2019-02-05, 09:32
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
De är så jävla bra

Sjukt kul när de satte dit Tony
Vilken av gångerna?

Tony gör det roligare, Dunken är trök.

Kollar man namnen på de kommande avsnitten ser det kul ut, misstänker att Tony har en stor roll i säsongsavslutet:
Avsnitt 5: Youtube
Avsnitt 6: Spådamen
Avsnitt 7: Hembränt
Avsnitt 8: Grannfejden
Citera
2019-02-05, 09:52
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ompiliompi
Vilken av gångerna?

Tony gör det roligare, Dunken är trök.

Kollar man namnen på de kommande avsnitten ser det kul ut, misstänker att Tony har en stor roll i säsongsavslutet:
Avsnitt 5: Youtube
Avsnitt 6: Spådamen
Avsnitt 7: Hembränt
Avsnitt 8: Grannfejden

Det senaste avsnittet, på slutet.
Citera
2019-02-06, 14:05
  #43
Medlem
Hahaha det senaste klippet när Leif får psykbryt på Ica
Citera
2019-02-06, 15:41
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Hahaha det senaste klippet när Leif får psykbryt på Ica

Din jävla kromosomskada och förbannade fläskpadda till en dam med stockholmsdialekt som dessutom ser ut som en fläsk- alternativt träskpadda! HeHe, trodde inte att man skulle få höra nåt så roligt på statstelevisionen sen PK - hövdingen själv Jan Helin blev programdirektör. Är han månne på långsemester i Sydostasien?
Citera
2019-02-09, 20:57
  #45
Medlem
Senaste avsnittet (Youtube) var sjukt rolig. Länge sedan jag skrattade så, lite natthumor också antagligen. "White fat male poop himself" eller vafan det nu stod bland alla klippen, kanske så löjligt att det blir bra helt enkelt.

Eller "he is so fat he sink like stone". Eller vad den nu korrekta meningen var.
Citera
2019-02-09, 21:43
  #46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaiGOon
Senaste avsnittet (Youtube) var sjukt rolig. Länge sedan jag skrattade så, lite natthumor också antagligen. "White fat male poop himself" eller vafan det nu stod bland alla klippen, kanske så löjligt att det blir bra helt enkelt.

Eller "he is so fat he sink like stone". Eller vad den nu korrekta meningen var.

Håller med. Jag skrattade så jävla mycket. Psykbrytet på affären var riktigt roligt. Pizzerian-scenen var också rolig
Citera
2019-03-28, 11:17
  #47
Avstängd
Underbar serie! Hoppas på en till säsong!
Citera
2019-07-19, 22:54
  #48
Medlem
Vad heter låten i slutet på filmen Grannfejden när det sjungs på Franska? Jag har letat som en tok under en tid men inte funnit namnet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback