Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-26, 22:37
  #1
Medlem
olasvenssons avatar
Hejsan svejsan.

Jag har haft Hemsida24 i snart två år. Hemsida24 har fungerat bra tills nu. Nu kommer jag dock inte in på mina huvudsidor längre, úndersidorna kommer jag in på men inte huvudsidor. Hemsidan strular kort sagt.

Optimeringen av Hemsida24 har varit sämre än på Wordpress, att till exempel döpa bilder vid namn som sedan kan bildsökas fungerar inte på hemsida24. Optimering av bilder på Wordpress fungerar extremt bra.

Vad har ni haft för några problem med Wordpess vs Hemsida24?
__________________
Senast redigerad av olasvensson 2017-03-26 kl. 22:55.
Citera
2017-03-27, 15:40
  #2
Medlem
kalkryggars avatar
Hemsida24 är skräp rakt igenom. WordPress är precis det du gör det till, alltså allt från skräp till grymt.
Själva Wordpress-ramverket är i sig extremt bra med tanke på vilken omfattning och möjligheter det kommer med. Blir det skräp av det i WordPress så beror det på den som gjort det.

WordPress
Hemsida24

eller..

WordPress
Hemsida24


Eller den här som måste stoppas i en spoiler förklarar allt mycket tydligt. Frida är en typisk Hemsida24-tjej, medan Sabine är en typisk WordPress-tjej
__________________
Senast redigerad av kalkryggar 2017-03-27 kl. 15:49.
Citera
2017-03-28, 10:31
  #3
Avstängd
53280s avatar
Hemsida24 känns som en dyr lösning, minsta årskostnader är 999:- .. Ett bra och billig webbhotell ligger på 600:- om året, finns väl ännu billigare utomlands

Wordpress som tidigare inlägg skrivare , bir man gör den till.. Plattformen är öppen , det är en fördel.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback