Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-26, 12:03
  #1
Medlem
mmas avatar
Brendan har det gått riktigt bra för efter sin karriär, dels podden han har tillsammans med Bryan Callen. Ett tag hade han en del i deras podcast som hette big brown breakdown som nu har blivit egen podcast.

Jag tycker den är rätt bra, senaste avsnittet med Joey Diaz var fantastiskt (som allt Joey är med i), avsnittet var det Bas Rutten. Podcasten har verkligen tagit fart och stora gäster på ingång.

Kanon tycker jag om man är intresserad i MMA (även om tydligen jag bara gillar Bellator)
Citera
2017-03-26, 17:04
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Brendan har det gått riktigt bra för efter sin karriär, dels podden han har tillsammans med Bryan Callen. Ett tag hade han en del i deras podcast som hette big brown breakdown som nu har blivit egen podcast.

Jag tycker den är rätt bra, senaste avsnittet med Joey Diaz var fantastiskt (som allt Joey är med i), avsnittet var det Bas Rutten. Podcasten har verkligen tagit fart och stora gäster på ingång.

Kanon tycker jag om man är intresserad i MMA (även om tydligen jag bara gillar Bellator)

bra initiative med egen tråd, lyssnat på denna sedan podden startades och den är ett bra tillskott till mma hour och joe rogan experience, önskar dock att bryan kunde hålla käften ibland , eller rätt ofta, jag hade personligen nöjt mig med endast brendan med undantag när michel raparaport (stavning) är där d e det underhållning och det är de bästa avsnitten !!

han har callat ganska många matcher, hade gärna sett brendan joe och dan hardy eller ariel diskutera matcher tillsammans. tror hit procenten hade stigit en aning då i matcherna för de som vill oddsa
Citera
2017-03-26, 17:08
  #3
Medlem
sebastian_s avatar
Jag gillar Brendan, både i jre och fighter and the kid. Han känns ärlig och har inte ett löjligt behov av att försköna precis allting som ufc gör, likt joe rogan måste. Han vågar exempelvis såga flugvikten som division. Det är befriande.
Citera
2017-03-26, 17:59
  #4
Medlem
Mx_1337s avatar
Tycker den är rätt bra. Inte följt den slaviskt, men jag har sett avsnitten som nämns ovan + det med Phil Davis.

Har tidigare haft lite delade uppfattningar om Schaub när det kommer till podcast, har länge tyckt att han gör sig betydligt bättre som gäst hos Joe Rogan än vad han presterar med Bryan Callen i Fighter and the Kid.

Men den här egna ser bra ut hittills. Gillar, och följer, JRE ganska mycket, men det blir samtidigt relativt ointressant så fort gästerna inte har något med fighting att göra, med vissa undantag.
Citera
2017-03-26, 21:30
  #5
Medlem
TheChosenKurtzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Jag gillar Brendan, både i jre och fighter and the kid. Han känns ärlig och har inte ett löjligt behov av att försköna precis allting som ufc gör, likt joe rogan måste. Han vågar exempelvis såga flugvikten som division. Det är befriande.

Schaub håller med Rogan om allting, kolla en JRE Fight companion så blir det väldigt tydligt. Han har sällan något eget att komma med.
Citera
2017-03-26, 23:12
  #6
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheChosenKurtz
Schaub håller med Rogan om allting, kolla en JRE Fight companion så blir det väldigt tydligt. Han har sällan något eget att komma med.
Det stämmer inte. I senaste sågade han flyweight och sa att han ingen vill se så små människor fightas. Samtidigt som Joe rogan i säkert 5 min kände sig tvungen att försvara det.
Citera
2017-03-27, 16:29
  #7
Medlem
TheChosenKurtzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Det stämmer inte. I senaste sågade han flyweight och sa att han ingen vill se så små människor fightas. Samtidigt som Joe rogan i säkert 5 min kände sig tvungen att försvara det.

Kände sig tvungen att försvara det tror jag knappast. Schaub pratade möjligtvis om mainstream UFC-fansen som bara vill se KO. Alla som kan nåt om MMA älskar att se tex Mighty Mouse.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback