Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-03-26, 14:54
  #13
Medlem
vdgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skadad85
Dwt där är inte gyno, det är chipstuttar



Träna regelbundet, sluta dricka läsk och inom 6-18 mån så är det borta beroende hur seriöst du tränar


Har tydliga runda knölar runt om dom. Dem sticker mer ut än normalt, min far hade gyno.

Säker på att det är gyno, dock så har jag också en del fett.
Citera
2017-03-26, 15:14
  #14
Medlem
Hur gammal är trådskaparen.
Citera
2017-03-26, 16:02
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vdg
Har tydliga runda knölar runt om dom. Dem sticker mer ut än normalt, min far hade gyno.

Säker på att det är gyno, dock så har jag också en del fett.

Tror också att det där är gyno, med tanke på att du i övrigt inte ser särskilt överviktig ut.

Dock sitter nog mycket i skallen på dig, när du säger det så tänker jag på att de kanske ser lite "större" ut än ett par vanliga mansbröst, men annars vet jag inte om jag hade funderat särskilt mycket på det.

Som folk redan sagt, börja styrketräna. När du börjar få resultat kommer ditt självförtroende gå upp en hel del, och fortsätter du så kommer du både må och se bättre ut!
Citera
2017-03-26, 18:47
  #16
Medlem
vdgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverker90
Tror också att det där är gyno, med tanke på att du i övrigt inte ser särskilt överviktig ut.

Dock sitter nog mycket i skallen på dig, när du säger det så tänker jag på att de kanske ser lite "större" ut än ett par vanliga mansbröst, men annars vet jag inte om jag hade funderat särskilt mycket på det.

Som folk redan sagt, börja styrketräna. När du börjar få resultat kommer ditt självförtroende gå upp en hel del, och fortsätter du så kommer du både må och se bättre ut!


Jo, jag tänker ju på det mer än andra.. Lätt :/ Men ska börja träna, känner jag fortfarande såhär så får jag ta tjuren i hornen och operera
Citera
2017-03-26, 21:15
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vdg
Har tydliga runda knölar runt om dom. Dem sticker mer ut än normalt, min far hade gyno.

Säker på att det är gyno, dock så har jag också en del fett.

I sånna fall ingen "grov" gyno. Du skulle som sagt kunna träna och bygga upp kroppen lite, det skulle göra allt mer symmetriskt. Tar tid, ja. Jobbigt, ja. Men du lämpar dig nog ändå inte för operation. Och ingen tränar främst för att det är kul. Yta är allt
Citera
2017-03-26, 21:46
  #18
Medlem
vdgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m00nfighter
I sånna fall ingen "grov" gyno. Du skulle som sagt kunna träna och bygga upp kroppen lite, det skulle göra allt mer symmetriskt. Tar tid, ja. Jobbigt, ja. Men du lämpar dig nog ändå inte för operation. Och ingen tränar främst för att det är kul. Yta är allt

Skönt att höra. Med tanke på att högra bröstet har varit ömt så hoppas jag att det går ner lite grann snart.

Träna är inte kul förns man får resultat ^^. Behöver ändå träna så man får väll se det från den ljusa sidan och se sina bröst som en motivation till att få en bättre kropp.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback