Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-02-19, 22:26
  #13
Medlem
Spiaccas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisalit
Har väntat (o)tåligt på att denna skulle plockas upp här på E&P

Vilken ära, om det är du!

Citat:
Ursprungligen postat av seriouslyfuckedup
Kikade lite på intervjun och blev sugen på att träffas, men väl på bloggen läste jag något som tände av. Vadå tänker ni, en "hora", men blir man avtänd så blir man. Vissa andra lägger tom upp bild där de suger, avtändande som fan.

Men som sagt, intervjun gör henne intressant. Egentligen vet jag inte om jag nånsin kommer betala mer för sex, men för någon som lisalit kan jag tänka mig det.

Vad var akilleshälen för dig?
Citera
2019-02-19, 22:33
  #14
Medlem
Lisalits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spiacca
Vilken ära, om det är du!



Vad var akilleshälen för dig?

Det är jag.
Uppskattar för övrigt all feedback, har aldrig talat ut sådär tidigare och hela syftet var att visa en annan sida för en nyanserad debatt.
Citera
2019-02-20, 04:49
  #15
Medlem
crippas avatar
Kanske vore bra om Simon Häggström fick en länk...
Citera
2019-02-20, 17:35
  #16
Medlem
Lisalits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crippa
Kanske vore bra om Simon Häggström fick en länk...

Nja, jag vill helst inte hamna på hans radar
Citera
2019-02-20, 20:22
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisalit
Har väntat (o)tåligt på att denna skulle plockas upp här på E&P

Efter att tidigare ha läst en del av vad du skriver och nu sett denna intervjun, måste jag säga att du imponerar verkligen. Du bryter mot alla "sanningar" som finns gällande tjejer i ditt yrke och det på ett fullständigt trovärdigt sätt.
Du hamnar definitivt på min önskelistalista över personer som jag skulle vilja ha ett långt samtal med.

Några gånger i livet har jag haft privilegiet att få träffa människor som totalt raserat mina föreställningar. Det kanske låter konstigt, men det är verkligen en mäktig upplevelse när det sker. Men å andra sidan så är jag lite knäpp.
Citera
2019-02-20, 22:51
  #18
Medlem
Spiaccas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisalit
Nja, jag vill helst inte hamna på hans radar

Eller Maria Ahlin (föreläsare Visuell Drog) som skulle vara en intressant debatt mellan er. Kristen antiporraktivist som nästan för ett korståg mot porrkonsumtion och sexköp. Har poänger men samtidigt träffar hon bara aktiva inom de områdena som ställer sig negativa till det.
Citera
2019-02-21, 07:57
  #19
Medlem
Lisalits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roadrunner-74
Efter att tidigare ha läst en del av vad du skriver och nu sett denna intervjun, måste jag säga att du imponerar verkligen. Du bryter mot alla "sanningar" som finns gällande tjejer i ditt yrke och det på ett fullständigt trovärdigt sätt.
Du hamnar definitivt på min önskelistalista över personer som jag skulle vilja ha ett långt samtal med.

Några gånger i livet har jag haft privilegiet att få träffa människor som totalt raserat mina föreställningar. Det kanske låter konstigt, men det är verkligen en mäktig upplevelse när det sker. Men å andra sidan så är jag lite knäpp.

Tack! Kul att den uppskattades. Det absolut roligaste att höra efter videon är just att någon fått ett nytt perspektiv.

Citat:
Ursprungligen postat av Spiacca
Eller Maria Ahlin (föreläsare Visuell Drog) som skulle vara en intressant debatt mellan er. Kristen antiporraktivist som nästan för ett korståg mot porrkonsumtion och sexköp. Har poänger men samtidigt träffar hon bara aktiva inom de områdena som ställer sig negativa till det.

Låter som att fröken Ahlin och jag har cirka noll gemensamt. Ska kolla upp henne!

Förresten kommer Emma von Linnés samtal med Navid Modiri i Hur kan vi upp på måndag, missa inte det!

Synd att du la länken i denna tråd, jag som tänkt låtsas som att jag inte sett den så jag slapp svara på konstiga frågor 😉
Citera
2019-03-20, 08:55
  #20
Medlem
OverTheMoons avatar
Såg video för ett tag sen och det var trevligt att höra hur glad och avslappnad du var Lisa. De som tror att eskortandet är enbart ett tvång borde lyssna på denna video och inse att det finns de som gör det för att de vill.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback