Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-03-25, 21:07
  #1
Avstängd
Tjejen jag är ihop med blir helt slut efter en orgasm och jag känner alltid för att
fortsätta för att ge henne en eller flera orgasmer till. Det finns ju inget
bättre än att uppleva när tjejen man är med får orgasmer, men hon blir alltid trött
och känslig efter att det gått för henne så det blir aldrig av att vi fortsätter.
Hon har inte direkt erfarenhet av multipla orgasmer, endast vid ett tillfälle fick hon
2 st.
Jag har varit med andra tjejer som gärna fortsätter efter att det gått för dem
, man tar en kort liten pause bara, och sen kör man vidare.
Vad tycker ni om det här, vad har ni för erfarenheter?
Citera
2017-03-25, 21:12
  #2
Medlem
informaticss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruciante
Tjejen jag är ihop med blir helt slut efter en orgasm och jag känner alltid för att
fortsätta för att ge henne en eller flera orgasmer till. Det finns ju inget
bättre än att uppleva när tjejen man är med får orgasmer, men hon blir alltid trött
och känslig efter att det gått för henne så det blir aldrig av att vi fortsätter.
Hon har inte direkt erfarenhet av multipla orgasmer, endast vid ett tillfälle fick hon
2 st.
Jag har varit med andra tjejer som gärna fortsätter efter att det gått för dem
, man tar en kort liten pause bara, och sen kör man vidare.
Vad tycker ni om det här, vad har ni för erfarenheter?
Jag tycker du låter lite knepig.

Du skriver att det är du som känner för att fortsätta. Men om hon inte vill, vad är då problemet?
Citera
2017-03-25, 21:15
  #3
Medlem
sonofnatures avatar
Onödigt om hon e nöjd !

hur många ggr sprutar du säd per gång liksom ?
Citera
2017-03-25, 21:17
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av informatics
Jag tycker du låter lite knepig.

Du skriver att det är du som känner för att fortsätta. Men om hon inte vill, vad är då problemet?

Jag är mer erfaren än henne sexuellt, så jag tänker att det kanske beror på att hon inte
vet hur hon ska göra än. Att hon inte än fått den kontrollen över hennes kropp.
Hon har aldrig onanerat.
Citera
2017-03-25, 21:19
  #5
Medlem
kan tänka mig att det är vanligare med en-orgasm-per-gång kvinnor än tvärtom.
Citera
2017-03-25, 21:24
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Onödigt om hon e nöjd !

hur många ggr sprutar du säd per gång liksom ?

Men det finns ju en vesentlig skillnad mellan tjejer och killar och det är att
tjejer kan få flera orgasmer i rad.
Jag har upplevt att tjejer jag varit ihop med tidigare fått 2-5 orgasmer per samlag
och då är det oftare de senare orgasmerna som är dom starkaste.
Det vill jag gärna ge till min tjej! jag vill ju att hon ska njuta fullt ut
även fast jag vet att hon är jättenöjd som det är nu.
Saken är ju den att hon aldrig upplevt någonting annat.

Sen vet jag inte hur normalt det är att tjejer kommer så pass ofta som 2-5 ggr när
dom har sex med sin partner. Men helt ovanligt är det väl inte.
Citera
2017-03-25, 21:39
  #7
Medlem
johnussss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruciante
Tjejen jag är ihop med blir helt slut efter en orgasm och jag känner alltid för att
fortsätta för att ge henne en eller flera orgasmer till. Det finns ju inget
bättre än att uppleva när tjejen man är med får orgasmer, men hon blir alltid trött
och känslig efter att det gått för henne så det blir aldrig av att vi fortsätter.
Hon har inte direkt erfarenhet av multipla orgasmer, endast vid ett tillfälle fick hon
2 st.
Jag har varit med andra tjejer som gärna fortsätter efter att det gått för dem
, man tar en kort liten pause bara, och sen kör man vidare.
Vad tycker ni om det här, vad har ni för erfarenheter?

Min fru är likadan. Hon har vid få tillfällen i våra år ihop kunnat fortsätta. Det har inte gått hur mycket hon än velat för min skull Det är bara att acceptera, alla är vi olika. Min fruga vet jag kommer väldigt starkt och har intensiva orgasmer, vilket då resulterar i att kroppen stänger ner sig efter. Några timmar efter kan hon köra igen men sällan eller aldrig direkt efter.
Citera
2017-03-25, 21:49
  #8
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av johnusss
Min fru är likadan. Hon har vid få tillfällen i våra år ihop kunnat fortsätta. Det har inte gått hur mycket hon än velat för min skull Det är bara att acceptera, alla är vi olika. Min fruga vet jag kommer väldigt starkt och har intensiva orgasmer, vilket då resulterar i att kroppen stänger ner sig efter. Några timmar efter kan hon köra igen men sällan eller aldrig direkt efter.

Har du haft sex med andra tjejer som fått multipla orgasmer?

Av min erfarenhet så är det tjejer som är ganska liberala när det gäller sex, dom har haft några
partners innan, dom är väldigt intresserade av sex på flera plan och de är också (det här kanske låter
kontroversiellt) men jag har även läst och upplevt att intelligentare tjejer lättare får orgasmer.
__________________
Senast redigerad av fruciante 2017-03-25 kl. 22:20.
Citera
2017-03-25, 22:01
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruciante
Har du haft sex med andra tjejer som fått multipla orgasmer?

Av min erfarenhet så är det tjejer som är ganska liberala när det gäller sex, dom har haft några
partners innan, dom är väldigt intresserade av sex på flera plan och de är också
(det här kanske låter
kontroversiellt) men jag har även läst att intelligentare tjejer lättare får orgasmer.

Det fetade stämmer då in på mig och jag kan få flera.

Hon blir alltså känslig i fittan efter att ha fått en orgasm? Varför inte ta analt då, eller är det inte hennes grej?
Citera
2017-03-25, 22:05
  #10
Medlem
Babianens avatar
1) Multipla orgasmer och flera orgasmer är olika saker.

2) Multipla orgasmer är när man kommer flera gånger i snabb följd. Det blir man utmattad av och efteråt är man klar.

3) Att få flera orgasmer med några minuters mellanrum är inga problem. Ingen kvinna blir utmattad av att bara komma 1 gång.
Citera
2017-03-25, 22:19
  #11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Det fetade stämmer då in på mig och jag kan få flera.

Hon blir alltså känslig i fittan efter att ha fått en orgasm? Varför inte ta analt då, eller är det inte hennes grej?


Ja precis som de flesta tjejer som får orgasm blir hon känslig i fittan och hon vill inte att jag ska fortsätta.
Hon kanske behöver lite mer tid till att återhämta sig bara än andra tjejer jag varit med, men om man väntar för länge så försvinner ju
det som gör att tjejen kan få multipla orgasmer och det blir som att man får börja om från början
och då kan det ta ett tag.

Hon vill inte ha analsex eftersom hon säger att hon inte alls gillar det, hon hade det med en snubbe innan mig mot sin vilja, tycker det här låter lite konstigt, men jag antar att hon bara stängde av och lät honom göra vad han ville även om det gjorde ont. Så dom hade väl analsex på fel sätt så nu så vill hon inte och jag respekterar henne. Men tänker att det kanske kan funka att köra in den
i analen en kort stund efter hon har kommit för att sedan spruta där inne. Tänker att hon borde vara väldigt avslappnad just då, så det borde vara lättare att få in den.
Drömmen vore ju ifall hon kunde få anal-orgasm också. Var med en tjej som kunde få det...det var grymt.
Citera
2017-03-25, 22:29
  #12
Medlem
Jag kan också bara få en orgasm under sex och onani. Måste vänta minst en halvtimme tills nästa gång och då måste jag/min pojkvän jobba rätt hårt tills det går igen. Inget jag direkt reflekterar över men man kan ju bli lite avundsjuk när man hör om dom som kommer typ 7 gånger under sex. Är dock nöjd efter en gång och blir som nån skrev väldigt känslig direkt efter så absolut inge pill på klittan när jag väl kommit
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback