Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-03-25, 23:08
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Serval
Kör på de inställningar du har nu.


det kom fram ett dokument, men inte mitt dokument har aldig sett detta innan
Citera
2017-03-25, 23:14
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maaarijaaa
det kom fram ett dokument, men inte mitt dokument har aldig sett detta innan


JAG HITTADE DEN!!!
Citera
2017-03-25, 23:17
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Serval
Kör på de inställningar du har nu.

Du har ju ett förhandsgranskningsfönster där så du ser om det är rätt dokument


Jag hittade dokumentet!!!
Citera
2017-03-25, 23:18
  #40
Medlem
"Microsoft Office has an Autorecovery function that saves files when, for example, there's a power failure. These files are located on the home drive, in the Library (press Option when you click "GO" in the Finder command line at the top of the screen, otherwise Library is invisible). In Library, there is a folder called Application Support. In that folder are folders for a number of applications, one of which is Microsoft. In the Microsoft folder, there is a folder called Office. In that folder are a number of folders, one of which is Office 2011 AutoRecovery. Click that, and any files saved by the autorecovery function will appear.

Hierarchically:

Finder
Go
Library
Application Support
Microsoft
Office
Office 2011 AutoRecovery "

Detta kanske funkar.

Edit: såg inte att du hade redan hittat.
Citera
2017-03-25, 23:22
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starbux
"Microsoft Office has an Autorecovery function that saves files when, for example, there's a power failure. These files are located on the home drive, in the Library (press Option when you click "GO" in the Finder command line at the top of the screen, otherwise Library is invisible). In Library, there is a folder called Application Support. In that folder are folders for a number of applications, one of which is Microsoft. In the Microsoft folder, there is a folder called Office. In that folder are a number of folders, one of which is Office 2011 AutoRecovery. Click that, and any files saved by the autorecovery function will appear.

Hierarchically:

Finder
Go
Library
Application Support
Microsoft
Office
Office 2011 AutoRecovery "

Detta kanske funkar.

Edit: såg inte att du hade redan hittat.


Hittade precis, bara någon liten stund sen men tack ändå!
Citera
2017-03-25, 23:24
  #42
Medlem
Servals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maaarijaaa
Jag hittade dokumentet!!!

Perfekt. Om jag förstod dig rätt så är detta något du skrivit på en tid? Ett tips är att du skaffar dig antingen en extern usb-hårddisk eller ännu bättre en trådlös. (Time capsule) och startar time machine så gör den backup på hela din dator. Så du kan backa timmar/dagar bak i tiden.

Anledningen till att du bör ha detta är att hårddiskar går sönder. Frågan är inte OM dom går sönder, utan NÄR.
Citera
2017-03-25, 23:32
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Serval
Perfekt. Om jag förstod dig rätt så är detta något du skrivit på en tid? Ett tips är att du skaffar dig antingen en extern usb-hårddisk eller ännu bättre en trådlös. (Time capsule) och startar time machine så gör den backup på hela din dator. Så du kan backa timmar/dagar bak i tiden.

Anledningen till att du bör ha detta är att hårddiskar går sönder. Frågan är inte OM dom går sönder, utan NÄR.


Tack så jättemycket för din hjälp!!!!
Och jag ska se till att ha allt uppbackat i framtiden
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback