Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-05-16, 10:58
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 100procenthalvbra
Haha, härligt!
Kommer ihåg hur det var på oxarna, hade ett slitigt jobb då och helvete vilket gött tryck man hade!!
Får se hur jag reagerar på detta, blir spännande.

Fick hem dbollarna från Max idag och hoppade på dem direkt, är väldigt nöjd med hans testo från samma märke så jag litar blint på att kvallen kommer att vara prima.


hans bollar är grymma körde en veva förut och kommer bli en veva till men jag ska låta kroppen vila efter sommaren innan jag gör något dumt
Citera
2017-05-16, 22:25
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
hans bollar är grymma körde en veva förut och kommer bli en veva till men jag ska låta kroppen vila efter sommaren innan jag gör något dumt
Skönt att höra läst lite om dem i din rapport med så är rätt säker på dem.
--

Legat en del över mina 2700kcal de senaste dagarna, fuskat med extra måltider, dock bara ris och tonfisk och vågen går neråt så ligger kanske för lågt ändå
Stod på 105,5kg imorse.

Fick till ett bra bröstpass idag, börjar bröstpasset med 5x5 i bänk och meningen var att gå upp till 102,5kg då jag klarade 100 sist, 102,5kg var mitt pb 1rm för övrigt.

Styrkedelen av passet såg ut såhär:
102,5kg 5 reps
105kg 5 reps
110kg 5 reps
115kg 5 reps
sist en ganska lätt 1a på 120kg vilket blir nytt pb det tuffar på bra nu!

Inget mer att komma med ang annat, sömn, välmående och libido är mkt bra.

mvh 100%.
Citera
2017-05-19, 01:14
  #27
Medlem
Vågen stog på 104,6 idag, så gått ner 2,5kg på en vecka, fortsätter nog bara med denna kosten i nån vecka till sen blir det en liten höjning till runt 3000kcal och se vad som sker.
Första gången jag räknar kcal och blir ju lite meck med att veta var man ska ligga.

Fått lite värre acne i ansikte/hals/nacke sedan jag började med dianabolen och adexen redan efter 4 dagar, har en del problem med det sen innan så vet ej om det är preppen.
Ska ta mig i kragen och dra mig till läkarn ang det snarast.

Doserna ser ut såhär för tillfället :
0,5ml Testo E måndag och torsdag. 250mg ew.
20mg dianabol kl 14.00, 20mg kl 02.00. 40mg ed.
0.25mg arimidex eod.

530mg aas/v.
__________________
Senast redigerad av 100procenthalvbra 2017-05-19 kl. 01:39.
Citera
2017-05-19, 10:19
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 100procenthalvbra
Vågen stog på 104,6 idag, så gått ner 2,5kg på en vecka, fortsätter nog bara med denna kosten i nån vecka till sen blir det en liten höjning till runt 3000kcal och se vad som sker.
Första gången jag räknar kcal och blir ju lite meck med att veta var man ska ligga.

Fått lite värre acne i ansikte/hals/nacke sedan jag började med dianabolen och adexen redan efter 4 dagar, har en del problem med det sen innan så vet ej om det är preppen.
Ska ta mig i kragen och dra mig till läkarn ang det snarast.

Doserna ser ut såhär för tillfället :
0,5ml Testo E måndag och torsdag. 250mg ew.
20mg dianabol kl 14.00, 20mg kl 02.00. 40mg ed.
0.25mg arimidex eod.

530mg aas/v.


jag älskar att jag har sett 2 nya rapporter som deffar på dianabol sedan jag la ut min rapport, vad som gör mig ännu lyckligare är att ni båda deffar och går ner i vikt samtidigt som ni blir starkare!

det här bevisar verkligen faktorn att det finns inga bulk / deff prepp... alla har olika egenskaper och vissa kan man utvinna mer på beroende deff och bulk men allvarligt, dont go by the books.. go by feeling!

sjukt kul o följa din utveckling så fortsätt rapportera! ha det bäst mannen
Citera
2017-05-19, 12:37
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
jag älskar att jag har sett 2 nya rapporter som deffar på dianabol sedan jag la ut min rapport, vad som gör mig ännu lyckligare är att ni båda deffar och går ner i vikt samtidigt som ni blir starkare!

det här bevisar verkligen faktorn att det finns inga bulk / deff prepp... alla har olika egenskaper och vissa kan man utvinna mer på beroende deff och bulk men allvarligt, dont go by the books.. go by feeling!

sjukt kul o följa din utveckling så fortsätt rapportera! ha det bäst mannen
Trevligt å höra att det man gör uppskattas!!
Jag har läst om hur du kör din dbol och att det gått fint för dig med kcalunderskott på dom så jag tänkte varför inte prova själv.
Blir lite sugen på peptider när jag vart och snokat med...

Sen blir det att jag psykar mig själv mer när jag ligger på underskott och pressar mig ännu hårdare än vanligt speciellt när man börjar se resultaten på både vågen och vikterna.

Trots min lilla erfarenhet så håller jag med dig där max, preppet blir ju lite vad man gör det till och alla funkar ju olika så det bästa är ju att prova sig fram och gå på just känsla.

må väl broder kul att du kikar in
__________________
Senast redigerad av 100procenthalvbra 2017-05-19 kl. 12:42.
Citera
2017-05-22, 14:08
  #30
Medlem
7,5v on på testot och 1v on på dianabolen idag.
Bieffekter av dbol :
Har blivit slö och trött samt tappat motivationen rätt duktigt sedan start av dbol vilket har resulterat i rätt dåliga pass på gymmet och känt att jag bara vill hem och sova typ.. varit riktigt jävla irriterande!!
Lite dålig i magen och gaserna är inte att leka med haha
Försöker se framåt och hoppas att detta blir stabilare/går över annars slutar det med sänkning av dosen...

Slöhet, 0 motivation och trötthet kan ju vara högt östro någon som kan ha en aning om jag kanske skulle behöva höja adex? tar 0,25mg eod nu

Vågen stod på 105,5. liten ökning och det är garanterat vatten.
Citera
2017-05-22, 23:53
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 100procenthalvbra
7,5v on på testot och 1v on på dianabolen idag.
Bieffekter av dbol :
Har blivit slö och trött samt tappat motivationen rätt duktigt sedan start av dbol vilket har resulterat i rätt dåliga pass på gymmet och känt att jag bara vill hem och sova typ.. varit riktigt jävla irriterande!!
Lite dålig i magen och gaserna är inte att leka med haha
Försöker se framåt och hoppas att detta blir stabilare/går över annars slutar det med sänkning av dosen...

Slöhet, 0 motivation och trötthet kan ju vara högt östro någon som kan ha en aning om jag kanske skulle behöva höja adex? tar 0,25mg eod nu

Vågen stod på 105,5. liten ökning och det är garanterat vatten.


säker på att det ligger hos dbollen? du ligger ju på kcal underskott o har väll droppat rätt bra.. samtidigt har din vikt stannat upp / vänt lite - tecken på platå som för mig brukar vara dom jävligaste, tar jag mig förbi dom så är det motorväg fram till nästa platå

säger varken bu eller bä och vissa blir trötta på dboll men det är aldrig något jag har upplevt

när jag kör testo och boll kombinerat så kör jag 0,5-1 mg eod, gött o hålla nere vattnet samt att man får en hård look trots dianabol
Citera
2017-05-23, 02:50
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
säker på att det ligger hos dbollen? du ligger ju på kcal underskott o har väll droppat rätt bra.. samtidigt har din vikt stannat upp / vänt lite - tecken på platå som för mig brukar vara dom jävligaste, tar jag mig förbi dom så är det motorväg fram till nästa platå

säger varken bu eller bä och vissa blir trötta på dboll men det är aldrig något jag har upplevt

när jag kör testo och boll kombinerat så kör jag 0,5-1 mg eod, gött o hålla nere vattnet samt att man får en hård look trots dianabol
Nej är inte helt säker på att det är dbollen jag misstänker nog högt östro faktiskt.
Tackar, gött att veta slänger i mig 1mg adex senare och uppar dosen till 0,5mg eod efter det så får jag se vad som händer.

Lär droppa vatten då och kanske är dags att trycka på lite extra med cardion så ska jag allt ta mig förbi platå hehe.


Körde bröst idag och öppnade med bänk på 110kg 5x5.
pumpade ur med
3x15 incline hantelflyes.
3x15 incline hantelpress.
6x20 cablecross i olika vinklar.
Citera
2017-05-23, 23:11
  #33
Medlem
Liten update.

Tog 1mg arimidex idag och trötthet, motivation och energi är helt som vanligt (bra alltså) nu redan efter ca 6-8h. är fortfarande rätt blöt men det lär rätta till sig.
Lägger mig på 0,5mg eod på torsdag

Libidon är rätt låg, inga morgonstånd nu på ett tag när jag tänker efter.
Citera
2017-05-29, 16:04
  #34
Medlem
8,5v på testo och 2v på dbol idag.

Allt har rullat på väldigt bra sedan jag ökade adexdosen till 0,5mg eod, är fortfarande rätt blöt men har inte direkt skött mig i helgen då det blev en del alkohol och skräpmat så har lagt på mig lite.. vad gör man inte för att få festa lite i det grymma vädret vi haft!

Fått en jävla massa kommentarer och uppmärksamhet av polare och bekanta man inte träffat sedan innan kurens start när jag var ute i helgen.. jävligt uppskattat och kul men varför
kommer nästan all uppmärksamhet bara från snubbar
Kommentarer är en sak men att tom. randoms har kommit fram och klämt på mig och börjat tjata träning och vara allmänt påflugna får mig att vilja höja näven..
Känns rätt surrealistiskt då detta aldrig hänt mig innan + att jag inte är så social av mig, känner själv att min fysik inte är något extra direkt, ser detta bara som en början på min resa.

Prepp.
Blev en höjning av testot idag, vilket var planerat från början i vecka 6-8.
Med det gjort så höjde jag även arimidexen.
Doserna ser ut såhär :
1ml Testo E måndag och torsdag. 500mg ew.
20mg dianabol kl 14.00, 20mg kl 02.00. 40mg ed.
1mg arimidex eod.

780mg aas/v.

Morgonvikt : 106,4kg, blöt och jävligt fyllig.
Slänger upp en bild från förra veckan efter ett benpass, inget pump givetvis.
http://forumbilder.se/G8D7K/img-0296-1

mvh, 100%
__________________
Senast redigerad av 100procenthalvbra 2017-05-29 kl. 16:08.
Citera
2017-06-08, 16:08
  #35
Medlem
Utvärdering av 40mg Dianabol ED i 25 dagar.

-
En del mer acne och lite lurig mage i början av kuren.
Ganska mycket svettningar och mer svett på gymmet givetvis.
Sämre kondition. (den har alltid sugit)
+
Väldigt bra styrkeökningar.
Bra ökning i massa.
Bra pump. (löjligt i axlarna, behövde knappt göra nåt för att de skulle explodera)

Då välmående och aptit precis börjat bli lite sämre (känner mig absolut inte dålig) så blir det att dela upp påsen under 2 kurer istället.
Vet att bieffekterna snarare kommer att bli värre fr.om nu och ser ingen ide med att pressa för hårt på orala pga det, så testar på detta koncept istället.

Gjorde ju en höjning av testot till 500mg ew för 1 1/2 vecka sedan så blir till att känna lite på det tills jag går på dbollarna igen.

Tanken är att köra resten av de orala (26-27dagar) om ungefär en månad igen.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback