Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-25, 03:36
  #25
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av garybusey
Plockade dom in sambon också?
Hur sannolikt är det att hon är inblandad?
Medveten om att måste hon varit iallafall.

Citat:
I lägenheten fanns även taxikundens sambo, en 22-årig kvinna, och nu misstänks även hon ha varit inblandad i hanteringen av narkotikan. Båda två har anhållits.

http://www.sydsvenskan.se/2017-03-23...narkotikabrott

Sambons FB:

https://www.facebook.com/j*ckeline.b*ss?fref=nf

* = a
Citera
2017-03-25, 07:42
  #26
Medlem
T-35-85s avatar
Tjockisen Maki som alltid är täckt av testofyllda kroppsvätskor, inte alltid sina egna.

Maki blev om jag inte missminner mig utsedd till årets Malmöbo utav City tidningen efter "Showan-affären".
Citera
2017-03-25, 08:18
  #27
Medlem
Maki är en liten tjockis som skapat ett sig ett namn bland folk inom supportervärlden. Namnet blev ännu "större" i samband med lilla showan fick sin Hollywood tid i rutan.
Ni båda Är och förblir golare/media horor i alla våra ögon.

När en person får lite status så känner man att kuken står lite oftare än vanligt och i detta fallet så vill Maki bli en knarklangare när hans namn redan är känt inom våra kretsar + media den sista tiden. Han torskar för något litet som leder till husis där Maki "Pablo" har gömt hela sitt stash.

Denna storyn har man hört o sett tidigare i sitt liv hur luffare gör såna rookie misstar och hur en sköldpadda försöker ta sig för långt utanför sitt skal och blir uppäten av första örn.


Du är en skam för kriminaliteten och supporterkulturen din jävla b sopa.
Citera
2017-03-25, 08:50
  #28
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femtekontot
Maki är en liten tjockis som skapat ett sig ett namn bland folk inom supportervärlden. Namnet blev ännu "större" i samband med lilla showan fick sin Hollywood tid i rutan.
Ni båda Är och förblir golare/media horor i alla våra ögon.

När en person får lite status så känner man att kuken står lite oftare än vanligt och i detta fallet så vill Maki bli en knarklangare när hans namn redan är känt inom våra kretsar + media den sista tiden. Han torskar för något litet som leder till husis där Maki "Pablo" har gömt hela sitt stash.

Denna storyn har man hört o sett tidigare i sitt liv hur luffare gör såna rookie misstar och hur en sköldpadda försöker ta sig för långt utanför sitt skal och blir uppäten av första örn.


Du är en skam för kriminaliteten och supporterkulturen din jävla b sopa.

Detta får du gärna utveckla. Detta med golare
Citera
2017-03-25, 10:01
  #29
Medlem
Kalle81s avatar
supportar är s¨om känt töntar som knappt idrottat själva, och måste vara med i de här grupperna för att ens orka ta sig utanför dörren. Det är ok tycker jag, bra att de kommer ut.

Men den här pundarkulturen som kommit in de sista åren gillar jag inte. Allltmer droger i de grupper jag känner till. Vet inte om det är så i hela landet. Bra att de låser in han, men de borde rensa ut fler pundare ur de här grupperna.

Det förvånar mig inte ett dugg om han har en tjänst osv, även ordförande och styrelser i de här supporterföreningarna håller ofta på med droger, jag tror de är ett tacksamt mål för smugglare att sälja till, de är lite svaga och sköra liksom.
Citera
2017-03-25, 10:32
  #30
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Hoppas att man rensar ut rejält i supporterorganisationen, säkert många av hans kompisar som är lika skumma.
Sambon ser extremt plastig ut, säkert kolatorsk.
Citera
2017-03-25, 14:20
  #31
Medlem
Är sambon häktad?
Citera
2017-03-25, 14:28
  #32
Avstängd
Hört att det är vanligt med kokainförsäljning bland huliganer och supportrar, men visste inte att dom tog med sig till matchen.
Citera
2017-03-25, 14:56
  #33
Medlem
eilahtans avatar
Bör väl vara häktesförhandling idag eller imorgon?
Någon som vet?
Citera
2017-03-25, 19:47
  #34
Medlem
Cannavaros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eilahtan
Bör väl vara häktesförhandling idag eller imorgon?
Någon som vet?

"Häktningsförhandlingen där bevisen mot MFF-supportern lades fram hölls bakom stängda dörrar på fredagseftermiddagen."

Från artikeln i första inlägget. Så han häktades i går (fredag 24/3). Eller menar du för flickvännen?
Citera
2017-03-25, 20:02
  #35
Medlem
eilahtans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cannavaro
"Häktningsförhandlingen där bevisen mot MFF-supportern lades fram hölls bakom stängda dörrar på fredagseftermiddagen."

Från artikeln i första inlägget. Så han häktades i går (fredag 24/3). Eller menar du för flickvännen?

My bad, läste inte igenom så noggrant.
Citera
2017-03-27, 00:51
  #36
Medlem
Sinclairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-35-85
Tjockisen Maki som alltid är täckt av testofyllda kroppsvätskor, inte alltid sina egna.

Maki blev om jag inte missminner mig utsedd till årets Malmöbo utav City tidningen efter "Showan-affären".

Är han vänsterhuligan han med?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback