Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-24, 17:25
  #1
Medlem
kedjas avatar
Hallå där!

Jag håller på och programmerar skript för att betta på olika sporter. Hittills har jag testat NHL och olika fotbollsligor.

Problemet är att om man t.ex ska betta på att en match blir över eller under 5.5 mål i NHL så har man inte så mycket att gå på.. kanske max 3 st inbördes möten som kan skvallra om hur det ska gå samt målsnittet för respektive lag. Jag får bara en träffprocent på ungefär 50%.

Någon som har tips på sporter/ligor där man har användning av mycket statistik?
Citera
2017-03-24, 17:30
  #2
Medlem
allsvenskan svensk fotboll
Citera
2017-03-24, 17:33
  #3
Medlem
kedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duzalol
allsvenskan svensk fotboll

På vilket sätt?
Citera
2017-03-24, 18:13
  #4
Medlem
Det måste ju finnas statistik för långt mer än 3 inbördes möten mellan två NHL-lag..
Letar du efter en sport/liga där samma spelare/lag möts väldigt ofta varje säsong?
Citera
2017-03-24, 19:30
  #5
Medlem
kedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KafkasKofta
Det måste ju finnas statistik för långt mer än 3 inbördes möten mellan två NHL-lag..
Letar du efter en sport/liga där samma spelare/lag möts väldigt ofta varje säsong?

Såklart det gör men frågan är vad som är relevant statistik.

En sådan sport/liga skulle jag gärna ta emot tips på ja :]
Citera
2017-03-24, 21:05
  #6
Medlem
Eftersom jag älskar baseball, så tipsar jag om den sporten. i mlb lirar varje lag över 160 matcher på en säsong, plus ett antal pre och post season games och statistik finns i överflöd (som med alla andra amerikanska sporter)
Citera
2017-03-30, 01:43
  #7
Medlem
Hörnspel på fotboll! Oslagbart på statistik!
Citera
2017-03-30, 12:49
  #8
Medlem
maxorrs avatar
Travsport? Otroligt mycket stats där pr häst och kusk... som sprungit ett tag
Citera
2017-03-30, 15:10
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kedja
Hallå där!

Jag håller på och programmerar skript för att betta på olika sporter. Hittills har jag testat NHL och olika fotbollsligor.

Problemet är att om man t.ex ska betta på att en match blir över eller under 5.5 mål i NHL så har man inte så mycket att gå på.. kanske max 3 st inbördes möten som kan skvallra om hur det ska gå samt målsnittet för respektive lag. Jag får bara en träffprocent på ungefär 50%.

Någon som har tips på sporter/ligor där man har användning av mycket statistik?

Fast hur relevant allt annat än de absolut senaste inbördes mötena?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback