Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-03-27, 11:47
  #13
Medlem
rotkiw123s avatar
Jag är okej nu. Domningarna är borta.
Citera
2017-03-27, 12:57
  #14
Medlem
grymt101s avatar
bra att det försvann, jävligt läskigt med drogerna man får av staten, liter mer på mehmed än dom ärligt talat
Citera
2017-05-06, 16:22
  #15
Medlem
Greenwhites avatar
Låter som en minst sagt annorlunda reaktion på metylfenidat... att ta 5x 36 mg är ju inte direkt några monsterdoser, är ju dessutom depot-läkemedel vi snackar om. Låter snarare som att intaget av detta metylfenidat triggat igång något underliggande besvär hos dig / att du haft något samtida besvär i samband med intaget typ ngt viralt som de trodde på akuten?

Citat:
Ursprungligen postat av grymt101
bra att det försvann, jävligt läskigt med drogerna man får av staten, liter mer på mehmed än dom ärligt talat

Med det statliga knarket vet man iaf vad man får Bättre än mehmets 15 % amfetamin 85 % koffazon eller ahmeds 10 % koks 70% koffazon 20 % dextros etc..
__________________
Senast redigerad av Greenwhite 2017-05-06 kl. 16:27.
Citera
2017-05-06, 18:08
  #16
Medlem
Låter helt galet. Bra att du åkte till akuten.

Känner folk som har petat i sig 20+ utan konstigheter.
Citera
2017-05-07, 01:10
  #17
Medlem
rotkiw123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greenwhite
Låter som en minst sagt annorlunda reaktion på metylfenidat... att ta 5x 36 mg är ju inte direkt några monsterdoser, är ju dessutom depot-läkemedel vi snackar om. Låter snarare som att intaget av detta metylfenidat triggat igång något underliggande besvär hos dig / att du haft något samtida besvär i samband med intaget typ ngt viralt som de trodde på akuten?



Med det statliga knarket vet man iaf vad man får Bättre än mehmets 15 % amfetamin 85 % koffazon eller ahmeds 10 % koks 70% koffazon 20 % dextros etc..
Jag hann faktiskt aldrig bli aldrig sjuk. Det kan ha något med att jag sniffade i mig 4 av tabletterna och att jag under den perioden rökte cannabis 4 gånger i veckan då men det förblir ett mysterium. Domningarna satt ju i ganska länge också.
Citera
2017-05-07, 02:14
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CB1
Låter helt galet. Bra att du åkte till akuten.

Känner folk som har petat i sig 20+ utan konstigheter.

Alla reagerar inte likadant, då skulle inte biverkningar vara indelade i vanliga och ovanliga. Har man otur får man ovanliga (och allvarliga) biverkningar även i låg dos.
Citera
2017-05-10, 16:21
  #19
Medlem
shUbR3s avatar
Bra att du åkte in överhuvudtaget
Visst, det kanske inte var överdrivet stor dos men ingen känner dig och din hälsa och om du har allergi eller är extra känslig mot nått.

Istället för folk som sitter här och letar anledningar att inte åka in även om man är på brinken att dö.


Skönt att höra att det gått över iallafall
Citera
2017-05-10, 18:58
  #20
Medlem
rotkiw123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shUbR3
Bra att du åkte in överhuvudtaget
Visst, det kanske inte var överdrivet stor dos men ingen känner dig och din hälsa och om du har allergi eller är extra känslig mot nått.

Istället för folk som sitter här och letar anledningar att inte åka in även om man är på brinken att dö.


Skönt att höra att det gått över iallafall
Exakt, Tack!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback