Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2017-03-24, 15:46
  #73
Medlem
JDAMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WantPussy
Är intellektuellt liberal men rasist om hjärtat får bestämma. Har varit flashbacksrasist och internettroll i fler år än vad jag kan räkna på en hand.

Jag ser gärna att det skulle varit stopp för längesedan, allt mer ser jag svenska tjejer vara naiva och respektlösa blattar på stan.
Det är samma känsla nu som då, jag gillar svenskt och hatar islam.

Ändå har jag aldrig förmått mig rösta på något annat än liberalerna (fp).
Jag vill känna att jag inte har skuld om någon dör. Själviskt jag vet. Men har tänkt varje gång att nästa gång då vågar jag kanske, då ska jag också säga nu är det stopp!

Tror många har tänkt som mig och att vi därför står där vi står.
Men å andra sidan har jag hatat och varit rasist på nätet så det kanske kompenserar för mitt svek vid valdagen?

Är jag ett offer för den svenska mentaliteten att alltid vara snäll eller har ni mer extrema helt enkelt inte lyckats övertyga mig ännu?



Dröjer inte länge förrän det finns ett islamistiskt parti i riksdagen och då är det ditt fel.
Citera
2017-03-24, 19:49
  #74
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
"Vi får räkna med att bli ihjälslagen i större utsträckning än tidigare"?!?

Rösta på sjuparti-kartellen, om du vill öka din risk att bli ihjälslagen... det låter inte som någon vinnande paroll. Trodde inte, att någon icke-anonym skulle vilja framföra ngt så bisarrt och omoraliskt.

Vem sa det? Kan man se programmet?
Ok

Skall försöka hitta det, jobbigt när man måste leta fram olika alster.
I detta fall skall jag göra ett förök

Hej
Citera
2017-03-24, 22:51
  #75
Medlem
Har letat på bla svt forum och det var en äldre herre minns jag. Hittar inte dock och det var väl ngt år sedan

Är det Ngn som hittar det med Timbro och inv SVT forum då han kläcker det med att man får acceptera att man blir ihjälslagen ....

Hör av er
Citera
2017-03-24, 23:56
  #76
Medlem
Vågskålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WantPussy
Är intellektuellt liberal men rasist om hjärtat får bestämma. Har varit flashbacksrasist och internettroll i fler år än vad jag kan räkna på en hand.

Jag ser gärna att det skulle varit stopp för längesedan, allt mer ser jag svenska tjejer vara naiva och respektlösa blattar på stan.
Det är samma känsla nu som då, jag gillar svenskt och hatar islam.

Ändå har jag aldrig förmått mig rösta på något annat än liberalerna (fp).
Jag vill känna att jag inte har skuld om någon dör. Själviskt jag vet. Men har tänkt varje gång att nästa gång då vågar jag kanske, då ska jag också säga nu är det stopp!

Tror många har tänkt som mig och att vi därför står där vi står.
Men å andra sidan har jag hatat och varit rasist på nätet så det kanske kompenserar för mitt svek vid valdagen?

Är jag ett offer för den svenska mentaliteten att alltid vara snäll eller har ni mer extrema helt enkelt inte lyckats övertyga mig ännu?
Nej du är inte för snäll men du är för korkad.

Du har alltså i alla år stött en invandringspolitik som belönat dem som kunnat ta sig hit, dvs de unga och resursstarka, på bekostnad av de som verkligen behöver hjälp men inte lyckas ta sig någonstans. Det är ett faktum att en stor del av biståndet använts för flyktingmottagning. Din röst har bidragit till att utblottade människor inte fått en daglig matranson för 25 kr eller inte fått malariatabletter eller inte fått rent vatten. Det är ett faktum att svensk flyktingmottagning kostar lika mycket som UNHCRs totala budget. Det är ett faktum att för de pengar som krävs för att ta hand om 25 000 ensamkommande unga afghanska män utan särskilt skyddsbehov kan man få 100 verksamheter av Svenska Afganistankommittens kaliber, dvs de pengarna skulle räcka till skola för 12 miljoner barn och vård till 300 miljoner patienter i Afghanistan.

Allt det här har du röstat för. Det är inte fel att ha ett stort hjärta men hjärndöd skall man inte heller vara.
Citera
2017-03-25, 00:06
  #77
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vågskålen
Nej du är inte för snäll men du är för korkad.

Du har alltså i alla år stött en invandringspolitik som belönat dem som kunnat ta sig hit, dvs de unga och resursstarka, på bekostnad av de som verkligen behöver hjälp men inte lyckas ta sig någonstans. Det är ett faktum att en stor del av biståndet använts för flyktingmottagning. Din röst har bidragit till att utblottade människor inte fått en daglig matranson för 25 kr eller inte fått malariatabletter eller inte fått rent vatten. Det är ett faktum att svensk flyktingmottagning kostar lika mycket som UNHCRs totala budget. Det är ett faktum att för de pengar som krävs för att ta hand om 25 000 ensamkommande unga afghanska män utan särskilt skyddsbehov kan man få 100 verksamheter av Svenska Afganistankommittens kaliber, dvs de pengarna skulle räcka till skola för 12 miljoner barn och vård till 300 miljoner patienter i Afghanistan.

Allt det här har du röstat för. Det är inte fel att ha ett stort hjärta men hjärndöd skall man inte heller vara.

Flyktingarna som anländer här (??!!??) ser i alla fall mestadels ut som välmående unga män:

https://youtu.be/JVx0uGUcZWo
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback