Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-23, 14:36
  #1
Medlem
Hej!

Jag har på en rysk sida strax över $500, som jag endast kan ta ut som bitcoins. Hur gör jag enklast för att omvandla det till pengar och ta ut dom, alternativ få in på mitt konto?

Har googlat i 2 timmar nu, och även skapat en plånbok online, men förstår fortfarande inte hur jag ska göra för att få dom till mitt konto/pengar?
Citera
2017-03-23, 14:47
  #2
Medlem
DigiFlaxs avatar
Du måste suga på att googla. Är det vita pengar? Dvs. har du något emot att legitimera dig på en handelsplats enligt de lagar och regler som finns för att förhindra pengatvätt?
Citera
2017-03-23, 14:50
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DigiFlax
Du måste suga på att googla. Är det vita pengar? Dvs. har du något emot att legitimera dig på en handelsplats enligt de lagar och regler som finns för att förhindra pengatvätt?

Yes, det är vita pengar, affiliateinkomst. Har absolut inget emot att legitimera mig.
Citera
2017-03-23, 14:54
  #4
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElenaGBG
Yes, det är vita pengar, affiliateinkomst. Har absolut inget emot att legitimera mig.

Skapa ett konto på t.ex. Bitstamp
Flytta dina bitcoins dit, sälj dem där, och ta ut pengarna till ditt svenska bankkonto.
Citera
2017-03-23, 16:04
  #5
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElenaGBG
Yes, det är vita pengar, affiliateinkomst. Har absolut inget emot att legitimera mig.
Gör det via saffello, de tar ut en avgift men om jag vore du och bara ska plocka ut en gång så är det värt pengarna imo. Med bankid så bör du ha pengarna på ditt konto dagen efter uttag.

Som nån annan skrev, du kan inte vara så bra på att googla
Citera
2017-03-23, 17:09
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiffelMona
Gör det via saffello, de tar ut en avgift men om jag vore du och bara ska plocka ut en gång så är det värt pengarna imo. Med bankid så bör du ha pengarna på ditt konto dagen efter uttag.

Som nån annan skrev, du kan inte vara så bra på att googla
Tack, denna verkar bäst.

Ja, jag är kass
Citera
2017-03-23, 19:52
  #7
Medlem
Sikkans avatar
alternativt, om du behöver hårdvara så tar webhallen bitcoins
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback