Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-03-30, 10:34
  #25
Medlem
mastejags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suprah
Ett företag med 30 miljoner i omsättning är inget låtsasföretag (hade du gått på svenskan hade du inte särskrivit).

Bra sätt att se på saker, skit i vad saker kostar också. Spelar ju ingen roll. Du bevisar bara hur ointelligent du är.
Haha det är ett ganska sorgligt bevis på kompetens snarare att anmärka på en (1!) särskrivning på ett nätforum.

Jo om företaget inte finns så är det på låtsas. En person med devisen att mejl är en fluga kan omöjligt driva ett sådant företag så vida det inte handlar om att sälja virkade halsdukar till yttre Mongoliet.

Att inte bry sig om sin lön eller vad saker kostar är inte ett bevis på bristande intelligens, möjligen ett ointresse. Då jag sällan köper saker jag inte behöver eller faktiskt vet vad de kostar och har en så pass bra lön att jag klarar mig utan problem har jag bättre saker att fundera på. Känns bara sniket och sitta och nagelfara sin lönespec för att kunna hitta någon krona till att kräva ut.

Jag kan titta på sista raden och genast bedöma om det är högst troligt korrekt eller ej.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback