Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-23, 12:55
  #1
Medlem
BecaHas avatar
Tjena Folks!

Eftersom mitt HGH som jag planerat att ta fram tom sommaren visade sig vara fake så måste jag akut övergå till AAS deff kur för maximal hårdhet.
Körde Prop/tren/mast förra året inför sommaren med fin fina resultat men jag orkar verkligen inte sticka så ofta med så många olika preparat i år. Vill därför undvika att sticka så ofta så jag funderar att ta 600mg Primobolan var e5d med minimala testo dos på 250 e5d för välmåendet. För att täcka upp för kostnaden för HGHn så får jag även proviron, har även Anavar och HCG som ligger redo hemma.

Min plan:
V.1-16 Primobolan 600mg E5d
V.1-16 Testo E. 250mg E5d
100mg Anavar (delat på 2x50 Morgon samt preworkout) Sista 60 dagar av kur
HCG Vid synlig atrofi av bollarna
Proviron (?)

Har flertal kurer i bagaget men har aldrig kört proviron tidigare, har generellt inget problem med välmåendet under kur så länge lite testo finns med i bilden. Det sägs att Proviron är svagare version av Masteron som jag använde förra året, det användes tydligen mer back in the days innan masteron existerade för libidon och välmåendet.
Frågan är då om jag ska använda och om jag nu ska hur mycket jag behöver ta och när. Likt masteron är det mer en kosmetisk steroid för maximal hård look. Ser att många kör mellan 25-50 mg under hel kur vad är poängen om man inte har låg BF, förutom eventuellt libido förbättring? Jag vill inte ta det bara för att kan tänka mig att lägga till det vid slutet av kuren med anavar om det nu skulle hjälpa? Rent generllt lägger jag inte på mig mkt vätska på testo men det var länge sedan jag körde långsam ester så kan hända att det är annorlunda ifrån propp. Sen är jag även rädd för håravfall men trots flera kurer med mkt DHT derivat så har jag inte fått några problem på den fronten men sen har jag läst att proviron trots sin svaghet kan vara styggt mot håret?

Vad tycker ni hur ser upplägget ut och era tankar kring proviron?
__________________
Senast redigerad av BecaHa 2017-03-23 kl. 12:57.
Citera
2017-04-01, 14:44
  #2
Medlem
Vet du om primo eller winstrol tar stryk på håret?

Har kört nu anavar i fyra veckor och har fått bra resultat och vill gärna lägga till en prepp till näst fyra veckor men det ska inte påverka negativt håret.... mitt mål är att bli riktigt hård, tack.
__________________
Senast redigerad av Big Boy 2017-04-01 kl. 14:46.
Citera
2017-04-01, 16:36
  #3
Medlem
BecaHas avatar
Om jag ska vara ärlig så har det gått en vecka sedan jag börja och jag börjar redan känna av att det kliar lite på skallen i och med det får lite håravfall om jag kliar (vilket jag försöker undvika att göra). Har kört Tren samt även masteron innan utan något hårtapp tidigare. Vet inte om det är Primot lr Proviron eller bara kombinationen som orsakar besväret jag hoppas verkligen att det minskar med tiden så jag inte ser ut som Zidane

Har inte testat winnar men ska tydligen vara värst mot håret!
Citera
2017-04-01, 18:59
  #4
Medlem
Har kört tidigare trenbol och den var stark mot håret, tappade en hel del
Citera
2017-04-01, 19:00
  #5
Medlem
Winnar har jag hört att de är starka mot håret, däremot primo är ganska mild typ som anavar antar jag


Citat:
Ursprungligen postat av BecaHa
Om jag ska vara ärlig så har det gått en vecka sedan jag börja och jag börjar redan känna av att det kliar lite på skallen i och med det får lite håravfall om jag kliar (vilket jag försöker undvika att göra). Har kört Tren samt även masteron innan utan något hårtapp tidigare. Vet inte om det är Primot lr Proviron eller bara kombinationen som orsakar besväret jag hoppas verkligen att det minskar med tiden så jag inte ser ut som Zidane

Har inte testat winnar men ska tydligen vara värst mot håret!
Citera
2017-04-02, 08:53
  #6
Medlem
HeadOfBoos avatar
primo med testobas är grymt att deffa på. Visst lägger du på dig aningen med vätska om du kör längre ester på testo, men det är fettet du ska bränna, och den lilla vätskan försvinner så fort du slutar.
Citera
2017-04-04, 11:25
  #7
Medlem
Jag som är novis är nyfiken:
Vad jag hört och läst, så ger ingen steroid (förutom Tren) förhöjd fettförbränning i sig.
Men nu läst det flera gånger om Proviron.. Intressant..
Har precis påbörjat det nu sista veckorna av min första kur, och kommer använda det som kramnalle om jag mår dåligt under PCT

Sen vet jag att det finns många som säger att det inte bör användas vid PCT, medans andra gör det.

Sen la jag ut frågan om när provironet generellt börjar verka- inte hittat svar här.

Vore Kul Boo, om du som har många års erfarenhet kan berätta mer om provironet

Mvh
Citera
2017-04-04, 12:49
  #8
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KI999
Jag som är novis är nyfiken:
Vad jag hört och läst, så ger ingen steroid (förutom Tren) förhöjd fettförbränning i sig.
Men nu läst det flera gånger om Proviron.. Intressant..
Har precis påbörjat det nu sista veckorna av min första kur, och kommer använda det som kramnalle om jag mår dåligt under PCT

Sen vet jag att det finns många som säger att det inte bör användas vid PCT, medans andra gör det.

Sen la jag ut frågan om när provironet generellt börjar verka- inte hittat svar här.

Vore Kul Boo, om du som har många års erfarenhet kan berätta mer om provironet

Mvh

Nej, det vore inte kul alls, eftersom jag aldrig har kört proviron.
Citera
2017-04-04, 16:12
  #9
Medlem
Haha... Jo!
Det hade varit kul😝

Jag har påbörjat iaf o rapporterar till dig Boo 🙌
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback