Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-03-22, 19:23
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tzj
Ok, kolla då tipset ovan. Skriver du ditt alias eller hela mailadressen?

Både, men man kan inte gå vidare utan att mailadressen blir fullständigt då @yahoo.com fylls ut automatiskt som sagt. (Har valt i första steget Yahoo.)
Citera
2017-03-22, 19:54
  #14
Medlem
studioxswes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annaanna75
I mail fylls @yahoo.com automatiskt efter att man skrivit sitt alias och gått vidare till lösenordet. Men har även skrivit ut hela mailadressen själv flera ggr. så det är inte det som är problemet.

Förstår inte, när jag kör Apple mail ser det ut såhär:

http://tinypic.com/r/k4dpuu/9
Citera
2017-03-22, 20:00
  #15
Medlem
studioxswes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av studioxswe
Förstår inte, när jag kör Apple mail ser det ut såhär:

http://tinypic.com/r/k4dpuu/9

Domän fylls inte på "automatiskt" alls. Du måste skriva hela e-post adressen, iaf. för OSX El Capitan.

Tänk på att om du gjort en password reset med hjälp av SMS via webbsidan så kanske du har fel lösenord. Testa att byta lösenord på webben och försök igen.
Citera
2017-03-22, 20:39
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av studioxswe
Förstår inte, när jag kör Apple mail ser det ut såhär:

http://tinypic.com/r/k4dpuu/9

Jag ser inget här.
Citera
2017-03-22, 20:41
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av studioxswe
Domän fylls inte på "automatiskt" alls. Du måste skriva hela e-post adressen, iaf. för OSX El Capitan.

Tänk på att om du gjort en password reset med hjälp av SMS via webbsidan så kanske du har fel lösenord. Testa att byta lösenord på webben och försök igen.

Det fylls på automatiskt hos mig iaf. Hur som helst har jag skrivit upp hela flera gånger och det har inte fungerat. Jag har testat massa ggr. med både det nya och det gamla (innan jag bytte) lösenordet, använder inte SMS och har skrivit upp korrekt lösenord varje gång.
Citera
2017-03-22, 22:00
  #18
Medlem
studioxswes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annaanna75
Det fylls på automatiskt hos mig iaf. Hur som helst har jag skrivit upp hela flera gånger och det har inte fungerat. Jag har testat massa ggr. med både det nya och det gamla (innan jag bytte) lösenordet, använder inte SMS och har skrivit upp korrekt lösenord varje gång.

Då kan jag inte hjälpa dig, har ingen aning om vad som är fel, som jag tidigare så borde du nog prata med Yahoo!
Citera
2017-03-23, 00:33
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av studioxswe
Då kan jag inte hjälpa dig, har ingen aning om vad som är fel, som jag tidigare så borde du nog prata med Yahoo!

Ok, tack!
Citera
2017-12-02, 15:57
  #20
Medlem
Det är nått fel i mail Står man ska ha in lösenord nu när man ska hämta nya mail hur kommer man åt att ändra lösenordet om man ej kommer ihåg det i mac mail program
Citera
2017-12-02, 19:59
  #21
Medlem
kimdah2002s avatar
Har du bockat i att 3'e partsprogram får använda din yahoomail finns i inställningarna?
Citera
2017-12-05, 16:12
  #22
Medlem
Littons avatar
Se till att du är uppkopplad med IMAP.

Gäller det istället flytt av mejl så är dra och släpp mellan konton över IAMP mellan betydligt bättre än att ladda hem dem.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback