Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-22, 18:02
  #1
Medlem
calamatos avatar
Hej.
Tänkte höra med er vilken man ska välja utav dessa telefoner? Använder mobilen till film, facebook och surfning. Har idag en Nexus 6P och byter absolut inte till en Iphone så det är Android som gäller. Har surfat runt på nätet och förkovrat mig om det mesta om telefonerna, problemet är att jag har svårt att bestämma mig då båda telefonerna har sina + och -. Så hjälp mig lite på traven.
Citera
2017-03-23, 13:49
  #2
Medlem
frank_pes avatar
[quote=calamato|60232486Har idag en Nexus 6P och byter absolut inte till en Iphone så det är Android som gäller. [/QUOTE]
Vad är anledningen till att du vill byta ut din nuvarande? Vad jag kan se så borde den duga gott för film och surfande samt kan uppdateras till Android 7.1
Citera
2017-03-25, 10:34
  #3
Medlem
calamatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Vad är anledningen till att du vill byta ut din nuvarande? Vad jag kan se så borde den duga gott för film och surfande samt kan uppdateras till Android 7.1
Den duger gott som du säger men har tappat den och det blev så olyckligt att glaset sprack och även ramen fick sig en smäll så det går inte att byta glas pga av detta, även volymknappen blev skadad så kan bara sänka men inte höja.
Citera
2017-07-08, 07:48
  #4
Avstängd
Inte testat Google pixel men haft dom flesta lurarna och jag kan varmt rekommendera Huawei mate 9 pro!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback