Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-03-30, 17:02
  #25
Medlem
Poängen med att koka crack är att kokainfribas(crack) har större spann mellan kokpunkt och förbränningspunkt än vanligt kokain i saltform.
Om det är sten eller pulver bör inte spela någon roll annat än att det kanske är lite lättare att råka bränna pulvret.
Det man vill åstadkomma är alltså att värma cracket tills det förångas, inte tills det förbränns.
Man ska dra i sig ånga, inte rök.
Så värm det inte för hårt.
Citera
2017-04-08, 23:24
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigl-rip
En av anledningarna till att man kokar ladd med bikarbonat är just för att det ska "brinna" bättre, pulver blir lätt för varmt fort. Dessutom finns ju den ekonomiska biten med att spä ut produkter också. Jag fattar verkligen inte varför någon säljer crack i pulverform, dessutom blött sådant. Det blir inga våta restprodukter vid tillverkningen. Att dom skickar det i pulver pga stealth köper jag inte heller. En crack sten är liten, speciellt 1g. Skulle en påse pulver på röntgen se mindre suspekt ut än 1sten? Skulle en sten inte gå att gömma lika bra i förpackningen? Skulle någon känna på paketet och tänka "shit här är något hårt och litet, måste vara crack" jag anar ugglor i mossen..


Håller helt med dig.. aja har fått nytt från en annan nu och en ny pipa! Var en jävla fart på detta, nästan kristall vit sten
Citera
2017-04-21, 14:01
  #27
Medlem
Destiny048s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roligkillejapp
Håller helt med dig.. aja har fått nytt från en annan nu och en ny pipa! Var en jävla fart på detta, nästan kristall vit sten

vad gjorde du med pulvret tillslut? var det ngt?
Citera
2018-01-24, 12:43
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Destiny048
vad gjorde du med pulvret tillslut? var det ngt?


Jadå, det var helt enkelt bara kokat på Amoniak, då blir det ingen sten utan blir gult pulver, ser ut som tjack, men det går lika bra att röka det. Eller lika bra är att ta i, det blir inte alls lika skönt effekt. Men funkar, det gör de! Fan vad ni gjorde mig sugna på crack nu, har haft uppehålle i säkert 5 månader nu,... Slösade upp 80.000 kr på 3 månader, håll er borta
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback