Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-03-22, 16:07
  #1
Medlem
Tjena, är 18 år och är 99% säker att jag kommer få knulla i helgen, vilket känns jävligt skönt då jag är oskuld för tillfället

Hur var erat första ligg och vilka ställningar körde ni? Hon som jag håller på med har (enligt mig) den bästa röven i hela Sverige så vill så gärna köra doggystyle eller något liknande.
Btw, tjejen jag ska träffa är också oskuld så behöver man använda kondom då?
Och var ska man komma & vafan ska man snacka om efter ett sexet?

Hjälp mig gärna så att jag slipper skämma ut mig!
Citera
2017-03-22, 16:09
  #2
Medlem
Hassan13371s avatar
Se till att vara ren om ballen, första gången hon suger av någon får inte avskräcka henne för alltid!
Citera
2017-03-22, 16:10
  #3
Medlem
Krusensnorres avatar
Ja du ska ha kondom (trodde det var uppenbart) och det är även den du kommer i om ni inte kommer överens om nått annat.
Citera
2017-03-22, 16:13
  #4
Medlem
Ni är två oskulder som ska ha sex för första gången. Glöm allt om ställningar.
Det kommer vara jävligt fumligt och nervöst.

Ta det som det kommer. Använd kondom givetvis.
Citera
2017-03-22, 16:13
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hassan13371
Se till att vara ren om ballen, första gången hon suger av någon får inte avskräcka henne för alltid!

Okej är det obligatoriskt med avsugning första gången? Jag är rädd att jag kommer komma för fort eftersom jag kommer bli så upphetsad.
Citera
2017-03-22, 16:15
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Ni är två oskulder som ska ha sex för första gången. Glöm allt om ställningar.
Det kommer vara jävligt fumligt och nervöst.

Ta det som det kommer. Använd kondom givetvis.

Okej, känns som det kommer bli riktigt stelt efter när man bara ligger där efter att ha knullat, vad säger man liksom?
Citera
2017-03-22, 16:23
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beeradda
Okej, känns som det kommer bli riktigt stelt efter när man bara ligger där efter att ha knullat, vad säger man liksom?

vad som sägs beror ju på vad för slags förhållande ni har.... annars brukar man inte behöva säga så mycket... bara ligga å mysa...

är du rädd för att komma för tidigt kanske du kan dra en handtralla några timmar innan???
Citera
2017-03-22, 16:24
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beeradda
Okej är det obligatoriskt med avsugning första gången? Jag är rädd att jag kommer komma för fort eftersom jag kommer bli så upphetsad.

Du vore på det hela taget inte den första, tat lungt och ta det som det kommer bara.
Citera
2017-03-22, 16:29
  #9
Medlem
Tove.Lo-Vs avatar
Sluta tänk så jävla mycket, koppla av o låt reptilhjärnan ta över så ska du se att det går vägen.
Citera
2017-03-22, 16:29
  #10
Medlem
valter-eggons avatar
Väg dina ord!

Tjejer har såna sjuka komplex för saker och ting. Säger du något som kan vridas om till något negativt så kommer det tolkas som negativt.

Du tänker att eftersom hon är oskuld så måste hon vara jävligt trång men hon är inte det. Efter ligget säger du: Du var inte så trång som jag trodde. Det hon hör är: Vilken slapp fitta du har. Sen kommer hon att noja över det i 15 år.

Ett exempel ur verkligheten! Så var försiktig med vad du säger eftersom hon är i ett väldigt känsligt stadium nu.
Citera
2017-03-22, 16:45
  #11
Medlem
Ta' det lugnt, både nu och under och efter...

Tänk inte så mycket på ställningar, och ställningsbyten. Finns inget som är obligatoriskt heller... ta det som det kommer helt enkelt.

Det som är obligatoriskt är dock att se till att ni skyddar er, från oönskad graviditet och ev sjukdomar.

Förslagsvis så "pratar" ni lite även under sexet, dock inte för mycket, och inte för lite...

Att börja rabla förslag på ställningar, avsugningar etc när ni bägge är oskulder är kanske lite over-kill. Händer det så händer det, läs av varandra...

Första gången är knappast som ett porr-clip... Se till att det blir en trevlig upplevelse för Er bägge, sen kan man öka takten...

Lycka till!
Citera
2017-03-22, 16:49
  #12
Medlem
Behöver väl inte förbereda dig så mycket egentligen mer än att vara nyduschad och ha ett paket kondomer med dig.

Vad ni skall prata om efter sexet? Well.. Det går inte enligt något manus, ta det som det kommer. Och glöm inte att andas.

Lycka till.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback