Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-17, 18:38
  #865
Medlem
Fan va sjukt. Rikard "gaytenor" Söderberg anlitade Björn att illustrera sin bok.

http://www.hn.se/n%C3%B6je/musik/ric...4lte-1.1871111
Citera
2019-01-17, 20:24
  #866
Medlem
Äckliga människor det finns
Citera
2019-01-18, 00:08
  #867
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorgoroth
Fan va sjukt. Rikard "gaytenor" Söderberg anlitade Björn att illustrera sin bok.

http://www.hn.se/n%C3%B6je/musik/ric...4lte-1.1871111
Ja dom var ju duktiga på att rita . frågan är väl mer hur deras vägar korsades. Vill minnas dom haft några serier ute dock. Vet också att store brodern sålde skisser på tatueringar.
Citera
2019-01-18, 01:31
  #868
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turbanz
Ja dom var ju duktiga på att rita . frågan är väl mer hur deras vägar korsades. Vill minnas dom haft några serier ute dock. Vet också att store brodern sålde skisser på tatueringar.

Dom är ju bögar båda två. Så säkert via något forum.
Tror brödernas serie fanns med i Superserier eller vad tidningen heter.
Lär ju kännas skapligt äckligt idag för bolagen som haft med Björn att göra idag.
Citera
2019-01-18, 02:51
  #869
Medlem
På någon pixlad bild media använt syns bröderna med en hund.
På en annan bild håller en broder i en katt.
Förekom det även tidelag?

Den här historien är absolut den sjukaste som hänt i Sverige. Blir obeskrivligt äcklad.
Citera
2019-01-18, 02:54
  #870
Medlem
Opportunitiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorgoroth
På någon pixlad bild media använt syns bröderna med en hund.
På en annan bild håller en broder i en katt.
Förekom det även tidelag?

Den här historien är absolut den sjukaste som hänt i Sverige. Blir obeskrivligt äcklad.

Ett av offren har bekräftat i nån av trådarna här att tidelag förekom ja.
Citera
2019-01-18, 02:55
  #871
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Opportunities
Ett av offren har bekräftat i nån av trådarna här att tidelag förekom ja.

Jasså? Läste domen men såg ingenting där, men den, likaså trådarna är rätt maffiga
Citera
2019-01-18, 07:33
  #872
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turbanz
Ja dom var ju duktiga på att rita . frågan är väl mer hur deras vägar korsades. Vill minnas dom haft några serier ute dock. Vet också att store brodern sålde skisser på tatueringar.
Dom fick kontakt via qx.
Citera
2019-01-18, 09:03
  #873
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jowe947
Dom fick kontakt via qx.
Okej det står ju i artiklen att Rickard och Björn aldrig träffats. Så tycker inte man ska dra med han i skiten. Jag kände också bröderna och inte fan antastade jag någon för det. Ni som aldrig träffat dom som små kommer aldrig förstå hur jäkla snälla och vänliga dom var
Citera
2019-01-18, 09:15
  #874
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turbanz
Okej det står ju i artiklen att Rickard och Björn aldrig träffats. Så tycker inte man ska dra med han i skiten. Jag kände också bröderna och inte fan antastade jag någon för det. Ni som aldrig träffat dom som små kommer aldrig förstå hur jäkla snälla och vänliga dom var
Så är det det är en enda röra ingen som inte träffat dom skulle förstå och nej Rickard har inget med dessa 2 att göra på ett sådant plan
__________________
Senast redigerad av jowe947 2019-01-18 kl. 09:16. Anledning: Felstavning
Citera
2019-01-18, 10:38
  #875
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jowe947
Så är det det är en enda röra ingen som inte träffat dom skulle förstå och nej Rickard har inget med dessa 2 att göra på ett sådant plan

Mitt syfte med inlägget var inte att smutskasta Rikard. Det var mer att det kanske inte är något vidare bra PR att ha Björn som illustratör.
Citera
2019-01-18, 13:31
  #876
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorgoroth
Mitt syfte med inlägget var inte att smutskasta Rikard. Det var mer att det kanske inte är något vidare bra PR att ha Björn som illustratör.
Det kan jag absolut hålla med om 😅
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback