Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-04, 12:00
  #805
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissLarsson
I vilket fängelse tror ni att dem kommer att avtjänar sitt straff? I kumla? Någon som vet?

Jag förmodar att de inte kommer att sitta ihop. Då hamnar väl en förmodligen på Skogome och den andra inte osannolikt på Salberga. Kristianstad och Norrtälje har väl också sexbrottslingar, liksom Tillberga men Tillberga är klass 3 så mindre troligt? Men jag kan vara dåligt uppdaterad, så rätta mig gärna om jag har fel.
Citera
2018-09-05, 05:18
  #806
Avstängd
JagBlirVansinnigs avatar
Är det någon som vet hur det gick för den här flickan som anmälde bröderna, hon hade ju en egen tråd här på forumet.
Kommer ihåg att hon mådde väldigt dåligt och bara ville avsluta allt, någon som vet om hon lever idag?

Edit: Jag hittade hennes konto, hon var iaf aktiv den 20e aug.
Edit2: Kollade lite av hennes senaste poster och hon verkar helt ok, iaf inga inlägg om psykisk ohälsa eller annat tråkigt.

Skönt att hon verkar klara sig!
__________________
Senast redigerad av JagBlirVansinnig 2018-09-05 kl. 05:23.
Citera
2018-09-05, 14:17
  #807
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagBlirVansinnig
Är det någon som vet hur det gick för den här flickan som anmälde bröderna, hon hade ju en egen tråd här på forumet.
Kommer ihåg att hon mådde väldigt dåligt och bara ville avsluta allt, någon som vet om hon lever idag?

Edit: Jag hittade hennes konto, hon var iaf aktiv den 20e aug.
Edit2: Kollade lite av hennes senaste poster och hon verkar helt ok, iaf inga inlägg om psykisk ohälsa eller annat tråkigt.

Skönt att hon verkar klara sig!


Det var ingen flicka, det var en pojke.
Citera
2018-09-05, 14:22
  #808
Avstängd
JagBlirVansinnigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Det var ingen flicka, det var en pojke.

Va, nej hon jag menar är en kvinna, jag kanske är i fel tråd och yrar är rätt så trött det var längesedan jag sov.

Jag vill inte länka hennes tråd eller profil då det kanske river upp gamla sår om folk börjar fråga henne saker.
Citera
2018-09-05, 14:28
  #809
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Det var ingen flicka, det var en pojke.
Nja, nu är du nog lite fel ute. Om jag inte missminner mig kapitalt så var det en tjej.
Citera
2018-09-05, 14:34
  #810
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Nja, nu är du nog lite fel ute. Om jag inte missminner mig kapitalt så var det en tjej.


Det var en kille. Det står även i domen. Om du läser i originaltråden så har han skrivit att han skrev att han var en tjej först för att han inte ville erkänna att han var en pojke.
Citera
2018-09-05, 14:36
  #811
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Det var en kille. Det står även i domen. Om du läser i originaltråden så har han skrivit att han skrev att han var en tjej först för att han inte ville erkänna att han var en pojke.
Aha, ok.
Citera
2018-09-05, 15:11
  #812
Avstängd
JagBlirVansinnigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Det var en kille. Det står även i domen. Om du läser i originaltråden så har han skrivit att han skrev att han var en tjej först för att han inte ville erkänna att han var en pojke.

Det var som fan, inte för att det är värre men det blir ju extra äckligt om man inte gillar bögerier.
Stackars jävla ungar så har råkat ut för dom där två.

Jag minns att hon sa såhär: Den ena brodern vill inte ligga med mig för han är bög.
Men det kanske var precis tvärtom om dom att han/hon blev våldtagen av bögen och att den heterosexuella brodern lämnade honom ifred.

Fan vad rörigt det blev nu.
Citera
2018-09-05, 15:48
  #813
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Det var en kille. Det står även i domen. Om du läser i originaltråden så har han skrivit att han skrev att han var en tjej först för att han inte ville erkänna att han var en pojke.


Jag har sökt och sökt och sökt, men jag hittar inte inlägget där det står.
Så jag får anse mig ha gett fel information till jag hittar det inlägget.
Jag vill inte gå ut med fel information och tar tillbaka mitt inlägg för tillfället.
Citera
2018-09-05, 17:21
  #814
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Jag har sökt och sökt och sökt, men jag hittar inte inlägget där det står.
Så jag får anse mig ha gett fel information till jag hittar det inlägget.
Jag vill inte gå ut med fel information och tar tillbaka mitt inlägg för tillfället.
Du har rätt, och det framgår i FUP.
Citera
2018-09-05, 19:45
  #815
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Du har rätt, och det framgår i FUP.


Tack! Jag började undra om jag var helt ute och cyklade när jag inte kunde hitta informationen!
Citera
2018-10-20, 20:00
  #816
Avstängd
Sitter dem i fängelset nu?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback