Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-10-23, 12:03
  #25
Medlem
EnGenrationTills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imamgrisen
Bas verkar vara fylld av ett enormt hat-hen borde söka hjälp.

Är det en nyhet att Expo åsiktsregistrerar oliktänkande?

Jag har sedan ca en vecka tillbaka bevis i ljud, text och bild på att expo anknutna människor och journalister stalkar, gör livet allmänt svårt samt åsiktsregistrerar människor. Ibland utan grund. Expo jobbar och tänker ungefär som vanliga fotbolls huliganer och de människor dom kallar nazister. Fast organiserat och välfinansierat. Våldet är psykiskt nedbrytande och helt utan känslor eller synbar aggressivitet. Jag börjar få vibbar från Tysklands registrering av människor på 20-30 talet. Många utav er här finns säker med på ex.os listor. Frågan är vad de ska med alla namnen till? Jag vet att de samlar skit på unga liberala politiker för att antagligen få dem att avgå när de presenterar skit.
Är det en nyhet att Expo åsiktsregistrerar? Har det funnits bevis tidigare.
Citera
2017-10-23, 15:58
  #26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av EnGenrationTill
Är det en nyhet att Expo åsiktsregistrerar oliktänkande?

Jag har sedan ca en vecka tillbaka bevis i ljud, text och bild på att expo anknutna människor och journalister stalkar, gör livet allmänt svårt samt åsiktsregistrerar människor. Ibland utan grund. Expo jobbar och tänker ungefär som vanliga fotbolls huliganer och de människor dom kallar nazister. Fast organiserat och välfinansierat. Våldet är psykiskt nedbrytande och helt utan känslor eller synbar aggressivitet. Jag börjar få vibbar från Tysklands registrering av människor på 20-30 talet. Många utav er här finns säker med på ex.os listor. Frågan är vad de ska med alla namnen till? Jag vet att de samlar skit på unga liberala politiker för att antagligen få dem att avgå när de presenterar skit.
Är det en nyhet att Expo åsiktsregistrerar? Har det funnits bevis tidigare.

Stalin var först. Kallades för kamrat kartotek. EXPOs nya företag heter Acta Publica som startats med gamla AFAiter och folk från Researchgruppen. www.actapublica.se

Makt är pengar. När Expo hackade Flashback och Disqus för att "jaga nazister" så var det istället för att jaga tex jounalister och politiker överallt. På så sätt får de en otrolig makt i deras register. De lärde av Stalin.
__________________
Senast redigerad av Kulturmarxist 2017-10-23 kl. 16:00.
Citera
2017-10-23, 16:17
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Snacka om att de vattnar ur ordet hatsiter..´När vanlige svensson går in på AP eller FT för att kolla vad det är för hemska hattrollsfabriker så mäker de att det inte handlar om några hatsiter. Expressen gör bort sig som vanligt.


Helt sjukt att en sådan här artikel, med en så pumpad retorik, dyker upp på nyhetsplats,
Citera
2017-10-23, 16:29
  #28
Medlem
Ankdammsmans avatar
Det påminner om det maniska omnämnadet av Trump. Tourettes.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback