Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-22, 06:04
  #1
Medlem
KorvKanons avatar
När jag ska betala och lägga till nytt kort står det bara "the card number you've entered is invalid" eller något sånt. Även fast det stämmer
Citera
2017-03-22, 06:23
  #2
Medlem
Stormakts avatar
Vanligt visa eller? Dubbelkollat alla siffror och ccv koden? själv är jag kass på sista raden siffror. Men förmodligen har du gjort det.

Rätt namn på ditt konto som på kortet etc?
Citera
2017-03-22, 06:24
  #3
Avstängd
link71s avatar
På Nordea måste man öppna sitt kort för köp på internet , kanske du måste göra nåt liknande ?

Trevlig morgon !
Citera
2017-03-22, 06:25
  #4
Medlem
KorvKanons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormakt
Vanligt visa eller? Dubbelkollat alla siffror och ccv koden? själv är jag kass på sista raden siffror. Men förmodligen har du gjort det.

Rätt namn på ditt konto som på kortet etc?
Ja jag har visa, alla siffror stämmer + datum och år + ccv koden.

Har även gått in på Nordeas hemsida och öppnat mitt kort för alla internet köp i 60 minuter men det hjälpte inte heller.
Citera
2017-03-22, 06:26
  #5
Medlem
KorvKanons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av link71
På Nordea måste man öppna sitt kort för köp på internet , kanske du måste göra nåt liknande ?

Trevlig morgon !
Godmorgon

Jag har provat att öppna i 60 minuter för alla internet köp men den fixade inte problemet tyvärr
Citera
2017-03-22, 06:31
  #6
Medlem
Stormakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KorvKanon
Godmorgon

Jag har provat att öppna i 60 minuter för alla internet köp men den fixade inte problemet tyvärr

Typiskt att sånt händer när man är sugen.


Aja men fan, står det Visa när du skriver första siffran? Jag minns det som att det var väldigt bristande säkerhet angående att koppla sitt kort dit. Är alitorsk :C


Men gör ett paypal och lägg till det då?
Citera
2017-03-29, 10:49
  #7
Medlem
Mike.Andersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormakt

Men gör ett paypal och lägg till det då?

Jag skapade precis ett konto, men hittar bara något som heter Alipay. Det verkar som att Aliexpress har slutat samarbeta med PayPal, men det går tydligen att betala med PayPal Debit Card.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback