Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-03-22, 05:04
  #13
Medlem
Citat:
Passar på eftersom man har hög status som vit kille/man.
?????
Citat:
Jag betalar bara för hennes mat, inget mer...
Är det en "Betaltjej..." så vill hon nog ha mer än Matpengar.........
Är det en vanlig Daitingtjej så räcker det nog att bara betala maten men sen blir det nog oftast bara Hej då.. Vi ses (I alla fall första Daiten) trots att du är hmm Vit och enl dej har högre Status Ang att bli Drogad eller bli bestulen på Rummet tja de flesta Hotel har Policyn att "Gäster" på rummet måste legitimera sig innan de släps in (ofta får dom också lämna sitt leg i Receptionen)

Betaltjej = Prostituerad/Bartjej....med fulare ord.. Hora Luder
Citera
2017-06-10, 16:23
  #14
Medlem
Inte stor chans att det händer. Har aldrig hänt mig under 10 år.
Citera
2017-06-10, 16:52
  #15
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devetduuu
Vad är sannolikheten att bli drogad av en thai tjej i 18-30 års åldern som man möter på internet eller ute på stan i Thailand i Krabi? Jag betalar bara för hennes mat, inget mer... Passar på eftersom man har hög status som vit kille/man.

Och vad är sannolikheten att personalen på hotellet tar alla mina saker medan jag är borta från hotellet ifall det kostar ca 100 kr/natt?

Bara att du ställer frågan får dig att framstå som ett offer och risken har därmed ökat.
Det är allmänt känt att folk som beter sig som offer ofta också verkligen blir offer.
Det handlar om kroppsspråk och beteende scamers och rånare är ofta bra på att läsa av folk och dom ger sig på dom som har ett osäkert beteende och som verkar enkla att ge sig på.

Jag har rest ofta i Asien och aldrig råkat ut för vare sig stölder eller blivit drogad.

Har jag träffat en främmande brud har jag tagit in på ett annat hotell än det jag bor på.
Dels så har jag inga värdesaker liggandes i det ny hyrda rummet och man slipper efterhängsna brudar som kommer och vill besöka dig dagarna efter att du satt på henne.

På mitt "riktiga" hotell så har jag mina värdesaker som pass och reservkreditkort inlåsta i hotellets reception. när jag går ut har jag så lite värdesaker som möjligt på mig. Skall jag ut till något riskabelt område brukar jag ha lite reservpengar instoppade i kalsongresåren utifall någon skulle få för sig att råna mig. Då kan jag iaf. ta en öl och en taxi hem till hotellet.
Citera
2017-06-10, 16:52
  #16
Medlem
Novus4212s avatar
Har hänt mig och en vän i en gogo bar i Phuket men bara en gång under alla mina år i Thailand.

Däremot så är det betydligt mer vanligt att bli drogade av ladyboys.
Citera
  • 1
  • 2
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2823369

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback