Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-03-21, 23:02
  #1
Medlem
Vad är sannolikheten att bli drogad av en thai tjej i 18-30 års åldern som man möter på internet eller ute på stan i Thailand i Krabi? Jag betalar bara för hennes mat, inget mer... Passar på eftersom man har hög status som vit kille/man.

Och vad är sannolikheten att personalen på hotellet tar alla mina saker medan jag är borta från hotellet ifall det kostar ca 100 kr/natt?
Citera
2017-03-21, 23:29
  #2
Medlem
Riddarhusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devetduuu
Vad är sannolikheten att bli drogad av en thai tjej i 18-30 års åldern som man möter på internet eller ute på stan i Thailand i Krabi? Jag betalar bara för hennes mat, inget mer... Passar på eftersom man har hög status som vit kille/man.

Och vad är sannolikheten att personalen på hotellet tar alla mina saker medan jag är borta från hotellet ifall det kostar ca 100 kr/natt?
Vilken typ av svar vill du ha?
Om jag säger 5% så är det oseriöst??
Fattar inte vad u vill om du inte vill veta sannolikheten????
Citera
2017-03-21, 23:33
  #3
Medlem
killawifes avatar
Det går ju inte att svara på. Finns det en chans? Ja. Hur stor är den? Ja, det beror ju på om de människor du umgås med är svin eller ej. Nånstans mellan 1-100%

Vill du inte att detta ska hända dig får du ju ta till åtgärder så att det inte händer.
Citera
2017-03-21, 23:34
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riddarhuset
Vilken typ av svar vill du ha?
Om jag säger 5% så är det oseriöst??
Fattar inte vad u vill om du inte vill veta sannolikheten????
Man kan inte komma fram till en procentuell siffra, det räcker med att skriva vad ni tror och vilka erfarenheter ni har.
Citera
2017-03-21, 23:35
  #5
Medlem
Nomad101s avatar
inte stor risk att du blir drogad eller att hotelet tar dina grejor.
förmodligen så vill hon ha dig kvar så länge som möjligt för att mjölka dig så mycket det går ^^
Citera
2017-03-21, 23:36
  #6
Medlem
Fina Gubbens avatar
Passar bättre i Thailand-forumet.

Relationer och samlevnad: allmänt --> Thailand
/Moderator
Citera
2017-03-21, 23:38
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killawife
Vill du inte att detta ska hända dig får du ju ta till åtgärder så att det inte händer.
Som vad? Det räcker med att kasta en drog i ansiktet på mig så är jag körd... Eller nja, inte riktigt körd men min laptop tar dom definitivt, kanske mina kläder också?

Plånbok, pass och bankdosa lägger man i safetybox, men vet inte hur lätt den är att hacka?
Citera
2017-03-21, 23:39
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nomad101
inte stor risk att du blir drogad eller att hotelet tar dina grejor.
förmodligen så vill hon ha dig kvar så länge som möjligt för att mjölka dig så mycket det går ^^
Drogad blir man nog i Bangkok/Pattaya i högre grad, men kanske inte i Krabi?
Citera
2017-03-21, 23:57
  #9
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devetduuu
Som vad? Det räcker med att kasta en drog i ansiktet på mig så är jag körd... Eller nja, inte riktigt körd men min laptop tar dom definitivt, kanske mina kläder också?

Plånbok, pass och bankdosa lägger man i safetybox, men vet inte hur lätt den är att hacka?

Stanna hemma. Det e ju livsfarligt att leva,man kan ju dö...

Krabi,Mosul,Tynnered,Durban eller östermalm det spelar ingen roll,
olika saker kan ske pa olika platser
Citera
2017-03-22, 00:04
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devetduuu
Man kan inte komma fram till en procentuell siffra, det räcker med att skriva vad ni tror och vilka erfarenheter ni har.
Jag fick röka heroin gratis i Pattaya en gång!
Citera
2017-03-22, 00:06
  #11
Medlem
Antexs avatar
Jag har försökt bli drogad flera gånger utan att lyckats. Jo en gång var det en tjej i Bangkok som hällde i mig oförskämda mängder alkohol, då blev jag helt sänkt. Men hon tog inga saker i a f.

På ett hotell blev jag en gång av med en dvd-film tror jag.

Men det kanske är osäkrare nere i södern än i bkk och Pattaya
Citera
2017-03-22, 00:08
  #12
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raikkonen
Jag fick röka heroin gratis i Pattaya en gång!


Snodde dom lapdancen sedan ?

Och lät dom dig åka karusell tills du spydde ?
Citera
  • 1
  • 2
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2823369

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback