Citat:
Ursprungligen postat av
egenvilja
Jag har läst ditt inlägg igen, står fast vid samma svar. Istället för att smutsa ner tråden kan du ju uttrycka dig mer klart. Varför sluta ett vinnande koncept för att bönder som du tappar sin soyamjölk för att det är som det är?
Jag säger ju för fan att grabbigheten inte är ett problem för mig. Håll dig till diskussionen istället för att gå till personangrepp pga att jag håller på Bajen (och nej, jag är inte bonde, även fast du hoppas det).
Jag skriver exakt samma sak igen, fast i extrem klartext så att till och med du förstår:
Jag är cool med att de är grabbiga. Det är inte olagligt att vara grabbig. Jag lyssnar inte på podden pga att de är grabbiga, utan för att jag tycker de har bra infallsvinklar i många heta samtalsämnen.
Jag tycker att de hade kunnat äga sin grabbighet och stått för den. Istället försökte de slå hål på reporterns tes genom att hänvisa till poddens kvinnliga lyssnare. Och jag fattar GIVETVIS att det finns kvinnor som inte har problem och som klarar av grabbig jargong.
Det som du claimar är exakta motsatsen till vad de gjorde i avsnittet. Du och reporten har samma tes