Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-03-21, 22:57
  #13
Medlem
AnonymousUser1312s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrTanoth1995
Jag har testat dessa bloss. Jag uppfattar dom som lite varmare än vanliga marinbloss och brinner lite sämre. Jag hade köpt från Ultrasshop. Och om du tycker det är lite dyrt, fråga en kompis om han han vill vara med på beställningen. Ni kan ju köpa lite allt möjligt där. Om ni ska köra march kanske lite bangers vore på sin plats. Hoppas du hittar de du söker och fixar lite bengaler.

Jo, vi är 4st som har lagt pengar för varsin bengal. Vill inte köpa hem så många då jag nästan aldrig bränner dem. Detta är mer en "one-time thing". Tack för infon om de kinesiska bengalerna!

Bangers är inget jag kommer syssla med, tycker det blir för hetsigt samt att det är lätt att man smäller dem på fel ställe etc!
Citera
2017-04-10, 16:10
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrTanoth1995
Jag har testat dessa bloss. Jag uppfattar dom som lite varmare än vanliga marinbloss och brinner lite sämre.
Vad menar du med lite varmare än vanliga marinbloss? Det där är ett vanligt marinbloss.
Citera
2023-06-07, 18:45
  #15
Medlem
Var köper man bäst bengaler i 2023 ?
Citera
2023-09-13, 13:56
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pleiadesz
Var köper man bäst bengaler i 2023 ?

Pyrobutik23 på snapchat
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback