Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-21, 11:23
  #1
Medlem
Så min tjejkompis berättade för mig att hon ljöd för sin pojkvän om att hennes mens vart några dagar sen och att hon kanske var med barn, anledningen till att hon ljög är för att de hade grälat och att hon ville på något sätt att han skulle tyckte synd om henne?
Jag har känt hennes pojkvän som barnsben och vet att han är en bra kille, jag funderar verkligen på att berätta sanningen för honom då hon är extremt fel i detta fall.
Vad tycker ni om detta? Även fast hon inte direkt ljög om att hon är gravid men på så sätt indikerat det, är det rätt eller fel? Vart det fel av henne att ljuga? Och bör jag berätta det för honom?
Citera
2017-03-21, 11:25
  #2
Medlem
SameOldStorys avatar
Tror din kompis att han ska bli pappa? Klart du ska berätta. Varför ska du ta tjejens parti?
Citera
2017-03-21, 11:25
  #3
Medlem
spyder123s avatar
Ja det tycker jag. Fulspel ska inte löna sig.
Citera
2017-03-21, 11:32
  #4
Medlem
Självklart ska du berätta för killen. Fy fan för att stirra upp folk och i det här fallet sin pojkvän med att hon kanske är gravid!!? Vidrigt beteende.
Citera
2017-03-21, 11:33
  #5
Medlem
Briasccas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endinax
Även fast hon inte direkt ljög om att hon är gravid men på så sätt indikerat det, är det rätt eller fel? Vart det fel av henne att ljuga? Och bör jag berätta det för honom?

Hennes intention var att missleda honom och därför är det fel. Så berätta vad du vet.
Citera
2017-03-21, 11:49
  #6
Medlem
Steepfor4minutess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endinax
Så min tjejkompis berättade för mig att hon ljöd för sin pojkvän om att hennes mens vart några dagar sen och att hon kanske var med barn, anledningen till att hon ljög är för att de hade grälat och att hon ville på något sätt att han skulle tyckte synd om henne?
Jag har känt hennes pojkvän som barnsben och vet att han är en bra kille, jag funderar verkligen på att berätta sanningen för honom då hon är extremt fel i detta fall.
Vad tycker ni om detta? Även fast hon inte direkt ljög om att hon är gravid men på så sätt indikerat det, är det rätt eller fel? Vart det fel av henne att ljuga? Och bör jag berätta det för honom?

Sanningen kommer fram tids nog. Lägg dig inte i andras relationer.
Citera
2017-03-21, 11:55
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SameOldStory
Tror din kompis att han ska bli pappa? Klart du ska berätta. Varför ska du ta tjejens parti?
Nej hon ljög om att hon trodde hon vart gravid, inte att hon är det. Hon berättade senare att det var falsklarm
Citera
2017-03-21, 12:50
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endinax
Nej hon ljög om att hon trodde hon vart gravid, inte att hon är det. Hon berättade senare att det var falsklarm

Då ska du inte säga något, låt det vara
Händer det igen då kan du berätta för vännn
Citera
2017-03-21, 13:44
  #9
Medlem
Valsus avatar
Eyh brorsan.. varför skapa nya konflikter? lev livet istället
Citera
2017-03-21, 17:23
  #10
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endinax
Så min tjejkompis berättade för mig att hon ljöd för sin pojkvän om att hennes mens vart några dagar sen och att hon kanske var med barn, anledningen till att hon ljög är för att de hade grälat och att hon ville på något sätt att han skulle tyckte synd om henne?
Jag har känt hennes pojkvän som barnsben och vet att han är en bra kille, jag funderar verkligen på att berätta sanningen för honom då hon är extremt fel i detta fall.
Vad tycker ni om detta? Även fast hon inte direkt ljög om att hon är gravid men på så sätt indikerat det, är det rätt eller fel? Vart det fel av henne att ljuga? Och bör jag berätta det för honom?
Jag skulle ju berätta eftersom hon försöker spela honom med lögner .. Däremot måste man ju också konstatera att det kanske inte är världens bästa förhållande om han inte upptäckt att hon haft mens ...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback