Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-03-28, 21:17
  #13
Medlem
SituationReports avatar
Intressant om starka g-krafter och sen tyngdlöshet och strålning påverkar ALS-patienter. Sir Hawking blir kanske första ALS patienten någonsin som får testa detta.

Värdefullt.

Kanske blir han botad när han kommer ned igen och alla undrar då vad som hände.
Citera
2017-03-29, 00:37
  #14
Medlem
Hegernatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Du vann just 2000-talets guldmedalj i dumhet och det gäller hela årtusendet, det blir fan ta mig omöjligt att toppa.

Du tror alltså inte att det är hans mångåriga forskning inom kosmologi som lett till erbjudandet utan bara att han är handikappad. Så korkat. Dessvärre kan han inte längre styra sin rullstol, inte genom att blåsa i någon lufttub och inte på annat sätt heller.

Du verkar för dum för att ha tagit till dig bemötandet av Ambelains svammel och det faktum att han inte svarat på det på en vecka.
Nej, jag menade att det faktum att han är handikappad får folk att tro att han är smartare än vad han är

Jag känner många vetenskapsmän som kommit med mycket smartare teorier än Hawkins, men inte får de åka något ärovarv med en rymfärja. Det är ändå orättvist.

Däremot ber jag om ursäkt till Hawkins ifall jag drev med hans handikapp, det var inte meningen att göra.

Ambelein behövde inte svara eftersom han så grundligt tillintetgjorde alla dina argument.
Citera
2017-03-29, 09:36
  #15
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegernataren
Nej, jag menade att det faktum att han är handikappad får folk att tro att han är smartare än vad han är
Så lät det inte när du skrev "Har man inga biceps så kan man ej heller bidra till vetenskapen."

Citat:
Ursprungligen postat av Hegernataren
Jag känner många vetenskapsmän som kommit med mycket smartare teorier än Hawkins, men inte får de åka något ärovarv med en rymfärja. Det är ändå orättvist.
Nämn en vetenskapsman du känner och dennes teori då.

Citat:
Ursprungligen postat av Hegernataren
Ambelein behövde inte svara eftersom han så grundligt tillintetgjorde alla dina argument.
På hur sätt då? Sitter du också och funderar på om pelargoner tränar cross-fit eller vad i hans förvirrade inlägg tycker du att jag inte har bemött korrekt?
Citera
2017-03-29, 09:55
  #16
Medlem
Kommer han tillbaka?
Citera
2017-03-29, 13:48
  #17
Medlem
Hegernatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
Kommer han tillbaka?
Jadå. Gravitationen ordnar det. Förr eller senare.
Citera
2017-03-30, 01:32
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegernataren
Nej, jag menade att det faktum att han är handikappad får folk att tro att han är smartare än vad han är

Jag känner många vetenskapsmän som kommit med mycket smartare teorier än Hawkins, men inte får de åka något ärovarv med en rymfärja. Det är ändå orättvist.

Däremot ber jag om ursäkt till Hawkins ifall jag drev med hans handikapp, det var inte meningen att göra.

Ambelein behövde inte svara eftersom han så grundligt tillintetgjorde alla dina argument.

Wow!

Du som känner så många vetenskapsmän måste ju innebära att du är det också? Wow du känner till många teorier, så du kanske har en också?

Du gör mig nyfiken nu!
Citera
2017-03-31, 03:27
  #19
Avstängd
angående topic, säger bara en sak. När grisar kan flyga kommer han åka till rymden. kthx
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback