Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-03-20, 22:27
  #1
Medlem
mmas avatar
http://mmaimports.com/2017/03/chael-...square-garden/

Citat:
Bellator 180 will take place June 24 at MSG in New York with Chael Sonnen vs. Wanderlei Silva. It's a PPV event. First reported by AP.
Citera
2017-03-20, 23:45
  #2
Medlem
ointressant med tanke på hur avdankad chael sonnen är, han är duktig på hypa matcher men nu har tåget lämnat kommer inte locka många tittare tror jag
Citera
2017-03-21, 00:26
  #3
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laidbackk
ointressant med tanke på hur avdankad chael sonnen är, han är duktig på hypa matcher men nu har tåget lämnat kommer inte locka många tittare tror jag

Jag är övertygad att detta kommer ge många tittare. Det är ändå Sonnen vi pratar om. Man kan tycka han är hur avdankad som helst, han drar iaf många.
Citera
2017-03-21, 07:48
  #4
Medlem
mmas avatar
http://www.mmafighting.com/2017/3/20...80-in-new-york

Citat:
Fedor Emelianenko vs. Matt Mitrione is getting a do-over at The World’s Most Famous Arena.

The two heavyweights will meet in the co-main event of Bellator 180 on June 24 at New York City’s Madison Square Garden, MMA Fighting has confirmed after it was first reported by the New York Post’s Joseph Staszewski on Monday.

Så ja.
Citera
2017-03-21, 16:31
  #5
Medlem
Mx_1337s avatar
Känns som om Ryan Bader kommer göra Bellator-debut här.
Titelmatch: Davis vs Bader II, är troligt.
Citera
2017-03-21, 16:39
  #6
Avstängd
Gottfriedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Jag är övertygad att detta kommer ge många tittare. Det är ändå Sonnen vi pratar om. Man kan tycka han är hur avdankad som helst, han drar iaf många.

Han drog många, där har du skillnaden. Denna match var relevant för 3 år sedan. Det är den inte längre, dels för att Sonnen utan steroider är en medelmåtta och att han dessutom åkte riktigt ordentligt på pumpen senast mot Ortiz. Och för att Wandy är en idrottsinvalid.

Bellators problem kommer alltid vara trovärdigheten. De försöker ge matchningar som folk brydde sig om, men som tiden redan svalt och gått vidare.

Jag kommer definitivt titta på spektaklet då jag njuter varje gång den överskattade Fedor är i ropet. Hoppas han torskar och rider hem till Ryssland för gott.

En till faktor är att det är relativt lång tid kvar till denna gala och vi kommer garanterat se skiftningar i matchcardet. Med stor sannolikhet kommer antingen CO-main eller Main event ryka på vägen.
Fedor klarar ju inte av att ta short notice fights? Frågan är om det går att övertyga honom denna gång då det står en ppv på spel.
Bellators förra ppv var ett fiasko och nu är det do or die för organisationen!
Citera
2017-03-21, 16:39
  #7
Avstängd
Gottfriedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Känns som om Ryan Bader kommer göra Bellator-debut här.
Titelmatch: Davis vs Bader II, är troligt.

Oj, ser du fram emot den?
Citera
2017-03-21, 16:49
  #8
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Känns som om Ryan Bader kommer göra Bellator-debut här.
Titelmatch: Davis vs Bader II, är troligt.
Kan vara den tråkigaste matchen jag har sett.
Citera
2017-03-21, 16:58
  #9
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gottfrieds
Oj, ser du fram emot den?

Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Kan vara den tråkigaste matchen jag har sett.
Vad menar ni med att detta inte skulle vara en lika intressant titelmatch i lätt tungvikt som returmötet mellan Cormier och Johnson exempelvis? Nu fattar jag ingenting

Vad som kan tänkas hamna på det här kortet och vad jag tycker om kvalitén när Bellator sätter ihop sina stormatcher är eventuellt två skilda saker.
Citera
2017-03-24, 12:32
  #10
Medlem
sebastian_s avatar
http://www.bloodyelbow.com/2017/3/23...itles-mma-news

Citat:
Larkin (18-5, 1 NC) became a free agent after amassing a 5-5 record in 10 UFC fights. His last two were big wins though, over ranked fighters Jorge Masvidal and Neil Magny. The UFC offered him a new contract, but he took the better deal from Bellator.

Larkin gör också debut på kortet som titelutmanare. Helt rätt efter de två tunga vinsterna.

Citat:
That’s not the only title fight the promotion added to the card though. In addition to the 170-pound championship matchup, the lightweight belt will also be up for grabs when Michael Chandler defends against Brent Primus.

Och en titelfight i lättvikt.

Verkar bli årets kort alla organisationer
Citera
2017-04-01, 13:02
  #11
Medlem
Mx_1337s avatar
King Mo vann mot Rampage igår, och komemr att möta Ryan Bader på den här galan.

http://mmajunkie.com/2017/04/ryan-ba...al-in-new-york
Citat:
Ursprungligen postat av mmajunkie.com
Fresh off his victory over ‘Rampage’ Jackson, Muhammed Lawal will welcome Ryan Bader to the Bellator roster at June’s Bellator 180.

Bellator announced the light heavyweight bout with Bader (22-5 MMA, 0-0 BMMA) moments after Lawal’s (21-6 MMA, 10-4 BMMA) unanimous decision victory over Jackson in Saturday’s Bellator 175 main-event rematch.
Citera
2017-04-02, 00:41
  #12
Medlem
Geniuzs avatar
Efter Chael's senaste match mot Ortiz så känns det på förhand som en tråkig matchning, okej för 5 år sen men nu...


Men vem vet kanske yxmördaren kommer " roided to gills" och bjuder på en show.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback