Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-20, 21:53
  #13
Medlem
jack.danielss avatar
Gott att det var fler som reagerade på den kafkaliknande uppmaningen! "Vi har superbra bilder på denna gärningsman och vi vill gärna ha tips på vem det kan vara, men vi blurrar dem till oigekännlighet" men vafan....skriv inte om det då era jävla fån! Om ni skall förstöra bilden! Fattar ingenting....är det dom som helt loco, eller är det jag som har missat nåt?
Citera
2017-03-20, 22:00
  #14
Medlem
jack.danielss avatar
Alltså media idag! Dom har ju kört fast med framvagnen i pk-sörjan, så det nästan blir parodiskt.Eller parodi är inte rätt benämning, tragiskt!

Snälla Mr. putin! Gör Sverige en tjänst. Skicka hit 200 spetsnazsoldater (det behövs inte mer, lovar) och styr upp den här skutan som kallas Sverige! Åker jag utomlands så försöker jag på bästa sätt mörka att jag kommer från sverige, jag bryter på tyska, finska, danska.....vafan som helst, bara inte svenska. Det har fan gått så långt att man skäms över att vara svensk!
Citera
2017-03-20, 23:13
  #15
Medlem
Expressen har skrivit om samme man, de suddade också ut ansiktet: http://www.expressen.se/nyheter/brot...nor-pa-bussen/

Fast när expressen skrev om en ficktjuv i Luleå, där det också fanns övervakningsfilmer, då fick ansiktet synas: http://www.expressen.se/nyheter/har-...nne-i-butiken/

Så det rör ju sig uppenbarligen inte om att mannen inte är dömd, för det är ju inte ficktjuven i Luleå heller.
Citera
2017-03-20, 23:20
  #16
Medlem
Aftonbladet: -Vad är nästa steg i utredningen?

Polisen: -Vi behöver hjälp med att identifiera mannen.

Aftonbladet och Polisen slår sina kloka huvuden ihop - och går ut med en pixlad bild... Jag.. vet inte ens hur jag skall kommentera detta.
Citera
2017-03-21, 00:23
  #17
Medlem
bra jobbat vilket svartskalle land vi lever i, undra varför? vill ha namn på den som censurerar varför på riktigty kan man ge sådana ddirektiv att cencurea och sen leta, snacka om propaganda öppna ögonen folket
Citera
2017-03-21, 00:24
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jack.daniels
Alltså media idag! Dom har ju kört fast med framvagnen i pk-sörjan, så det nästan blir parodiskt.Eller parodi är inte rätt benämning, tragiskt!

Snälla Mr. putin! Gör Sverige en tjänst. Skicka hit 200 spetsnazsoldater (det behövs inte mer, lovar) och styr upp den här skutan som kallas Sverige! Åker jag utomlands så försöker jag på bästa sätt mörka att jag kommer från sverige, jag bryter på tyska, finska, danska.....vafan som helst, bara inte svenska. Det har fan gått så långt att man skäms över att vara svensk!

Om du bryter på något språk så kommer de fixa lägenhet åt dig på direkten, inga problem. Men om du pratar svenska och säger att du är svensk så "tyvärr finns det inga lägenheter tillgängliga just nu"
Citera
2017-03-21, 00:53
  #19
Medlem
Han har ju skyddad identitet ju......utlänsk härkomst.
Citera
2017-03-21, 01:53
  #20
Avstängd
Vad fan ska man säga herr gud
Citera
2017-03-21, 06:03
  #21
Medlem
Cleetus187s avatar
Det kanske äe hans riktiga face som ser ut som att det är pixlat
Citera
2017-03-21, 06:33
  #22
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappasNyaKille
Räcker med att vi vet att det är en man. Män har ett kollektivt ansvar för detta.
#tafsainte

Är du rasist? Personen på bild kanske inte identifierar sig som en människa utan en valnöt. #valnöt
Citera
2017-03-21, 08:27
  #23
Medlem
highstakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalfRunar
Aftonbladet: -Vad är nästa steg i utredningen?

Polisen: -Vi behöver hjälp med att identifiera mannen.

Aftonbladet och Polisen slår sina kloka huvuden ihop - och går ut med en pixlad bild... Jag.. vet inte ens hur jag skall kommentera detta.

Förstår dom inte själva hur tragikomiskt det är? Vi är verkligen det sovande folket
Citera
2017-03-21, 11:54
  #24
Medlem
syndroms avatar
Har dom tagit bort den pixlade bilden nu? Insåg dom det ologiska?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback