Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-25, 17:51
  #2749
Medlem
Har någon möjligtvis länk till fup på detta? Har testat den som ligger i inlägget men får den inte att fungera. Tack på förhand
Citera
2018-11-25, 22:57
  #2750
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liza1979
Har någon möjligtvis länk till fup på detta? Har testat den som ligger i inlägget men får den inte att fungera. Tack på förhand
Snabbtestade första länken och nedladdning startar som det brukar. Menar du nåt annat problem eller att hela inte laddas ner? Parallellt dyker en separat reklamsida upp nu för tiden som får hela systemet att larma, stäng ner och återgå till att ladda om det är nåt sånt.
(FB) Långshyttan: Therese Palmkvist hittad död, man dömd för mord i tingsrätten
Citera
2018-11-26, 05:50
  #2751
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Snabbtestade första länken och nedladdning startar som det brukar. Menar du nåt annat problem eller att hela inte laddas ner? Parallellt dyker en separat reklamsida upp nu för tiden som får hela systemet att larma, stäng ner och återgå till att ladda om det är nåt sånt.
(FB) Långshyttan: Therese Palmkvist hittad död, man dömd för mord i tingsrätten
Hej!
Den laddar till ca 90% sen kastas jag tillbaka till förstasidan. Testat nu i ca 10 Tim. Oerhört frustrerande😂
Citera
2018-11-27, 00:35
  #2752
Medlem
www3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liza1979
Hej!
Den laddar till ca 90% sen kastas jag tillbaka till förstasidan. Testat nu i ca 10 Tim. Oerhört frustrerande😂
Prova denna länk: https://ufile.io/66no1

Filen ligger uppe i 4 veckor.
Citera
2018-11-29, 12:24
  #2753
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av www3
Prova denna länk: https://ufile.io/66no1

Filen ligger uppe i 4 veckor.
Nu har jag testat även denna, den funkar tydligen inte på IPhone. Jag blir galen😬
Citera
2018-11-29, 13:12
  #2754
Medlem
judenhetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liza1979
Nu har jag testat även denna, den funkar tydligen inte på IPhone. Jag blir galen😬

Använd en dator då, så slipper du bli galen.
Citera
2018-11-29, 16:28
  #2755
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av judenheten
Använd en dator då, så slipper du bli galen.
Nä men va smart! Hade jag kunnat det så hade jag väl inte skrivit 🙄
Citera
2019-01-31, 23:48
  #2756
Medlem
gurkskals avatar
Detta var på Veckans Brott på svt ikväll. Finns på svtplay
Citera
2019-02-01, 01:04
  #2757
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dvara
Jag förstår dig på alla punkter.

Men vi säger så då, brodern eller valfri anhörig lämnar ut GMs "privata brev" till Ex där han för scoopet för några hundra kronor och kan köpa två porrtidningar som ha eventuellt kan skicka t Olsen(GM).

Nja nästa problem.... Man kan inte skicka "porr" till en kvinnomördare. #kriminalvården
Ok, porrblaskorna har nog redan blivit beslagtaget av kriminalvårdens personal, inte kan väl fångarna få/ha tillgång till porr ? Personalen går ju igenom post, o försändelser, och lär knappast överlämna blaskorna till denne porrsugne mördare.
Sådant "utbildningsmaterial" är ju inget denne mördare behöver för sin framtida utveckling han behöver grundskole -utbildning, och social träning, och ett o annat psykologsamtal så han får lite insikt i hur han kan kontrollera sig i framtiden..
(Kanske läggs blaskorna i fångens inlåsta personliga fack, där han har sina privata saker, dessa saker som han fick lämna ifrån sig, när han skrevs in i kriminalvårdens förvar, och om 15 år, vid frisläppandet får han kanske tillbaka sina personliga saker)
Denne typ av man borde också få en del friarbrev, av olika kvinnor, han är ju nöjd med fånglivet redan nu, och med besökande kvinnor, så blir han än nöjdare.
Kanske blir han den svenska motsvarigheten till danska Peter Lundin,en äkta casanova.
__________________
Senast redigerad av moshes 2019-02-01 kl. 01:09.
Citera
2019-02-25, 09:16
  #2758
Medlem
Björn har tydligen varit i slagsmål...

Låst artikel på DT så någon som kan dela med sig vad det kan tänkas stå?
Citera
2019-03-02, 11:52
  #2759
Medlem
Blocktorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
Björn har tydligen varit i slagsmål...

Låst artikel på DT så någon som kan dela med sig vad det kan tänkas stå?

Expressen publicerade precis en artikel om saken:
https://www.expressen.se/nyheter/bro...-sonder-huden/

__________________
Senast redigerad av Blocktorsk 2019-03-02 kl. 12:00.
Citera
2019-03-02, 12:26
  #2760
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blocktorsk
Expressen publicerade precis en artikel om saken:
https://www.expressen.se/nyheter/bro...-sonder-huden/

Bra jobbat av han ändå, våldtäktsmannen fick vad han förtjänade.
__________________
Senast redigerad av E.R. 2019-03-02 kl. 12:37.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback