Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-03-22, 11:24
  #25
Medlem
Mohaves avatar
Jag var på en fest i helgen. En tjej där hade en tunn tröja med en genomskinlig BH under. Det gav nästan fler "Knulla mig!"-signaler än de andra påklädda tjejerna på festen.
Citera
2017-03-22, 13:31
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoFeelings
Det han säger är sant folk efter 1972 som var unga hade ingen Bh. OK?
Det som var jobbigare var att alla solade utan överdel även ens egen Mamma. Gosh...

Nu till tråden jag följde med en kvinna hem bara för att få klämma på dom snygga brösten.
Vi sågs på krogen i Smögen i mitten av 80-Talet. Vi hade en båt som låg vid bryggan vi gick längs fram.

Nu var det dags för seriöst ligga.
Helvete vilken armsvett hon hade hade vi varit var som helst annars så hade jag sagt ska vi duscha?

Nu var vi på en båt jag hade lagt över 6 tim på henne jag gick bak tog en ljumen öl och sade hon är kåt som ett svin
Rädda mig. Hon gick rätt snabbt snygga bröst i världsklass är en sak men lukten var för illa..

Så, du följde med en kvinna hem till din egen båt? Sedan gick hon hem från sig själv?
Hon hade bröst i världsklass och var svinkåt, men du lämnade W.O för att hon var svettig mitt sommaren?
"Heterosexuell"?
Citera
2017-03-23, 07:32
  #27
Medlem
Har man som tjej ingen stor byst tycker jag bh kan vara bra, det ger en känsla av att känna sig mer kvinnlig, det blir ett lyft och brösten "syns mer".

Det är en fröjd att få slänga av sig bh:n när man kommit hem dock.
Citera
2017-03-25, 11:40
  #28
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmagbg
Har man som tjej ingen stor byst tycker jag bh kan vara bra, det ger en känsla av att känna sig mer kvinnlig, det blir ett lyft och brösten "syns mer".

Det är en fröjd att få slänga av sig bh:n när man kommit hem dock.

Instämmer med dej! Jag har med B-kupa alltså inte någon särskilt stor byst att skryta med. Men den är ganska fast. Men för att få den mera fyllig använder jag alltid push-up bh. Och precis som du skriver ger en bh en större känsla av kvinnlighet, men även andra underkläder exempelvis höfthållare med strumpeband för klassiska strumpor bidrar till att man känner sej mycket säkrare som kvinna.
Citera
2017-03-28, 18:31
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Instämmer med dej! Jag har med B-kupa alltså inte någon särskilt stor byst att skryta med. Men den är ganska fast. Men för att få den mera fyllig använder jag alltid push-up bh. Och precis som du skriver ger en bh en större känsla av kvinnlighet, men även andra underkläder exempelvis höfthållare med strumpeband för klassiska strumpor bidrar till att man känner sej mycket säkrare som kvinna.
Och att ens försöka hitta en bra bh för oss med liten byst är onekligen ingen lätt uppgift. Gick runt i flera olika affärer innan jag hittade en som satt bra, dyr var den också.

Höfthållare äger jag inte, däremot köpte jag ett par stay-ups för en massa år sedan. Skulle jag nog aldrig sätta på mig igen, inte om jag så fick betalt för det.
Citera
2017-04-01, 13:59
  #30
Medlem
sillbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmagbg
Och att ens försöka hitta en bra bh för oss med liten byst är onekligen ingen lätt uppgift. Gick runt i flera olika affärer innan jag hittade en som satt bra, dyr var den också.

Höfthållare äger jag inte, däremot köpte jag ett par stay-ups för en massa år sedan. Skulle jag nog aldrig sätta på mig igen, inte om jag så fick betalt för det.
Utan BH kan vara riktigt trevligt att se ibland. Men en snygg BH är oftast vad jag föredrar. Och till er som beklagar er över små bröst får jag väl påminna om att alla tycker olika. Själv tycker jag det är för stort om det är större än C. Och föredrar nog B. Det finns massor med snygga BH för dom storlekarna. Och helt ingen push-up, tack. Vill ha (och se) dom små och fasta. Men visst, det är ofta inte billigt med snygga och bra underkläder.

Nyfyken fråga som är lite OT: Vad vad problemet med stayups? Och varför inte testa en strumphållare? Men samma sak där som med BH. Det gäller att hitta bra, vilket alltid inte är lätt, och definitivt inte billigt. Billiga strumphållare är oftast helt värdelösa (och inte heller snygga).
Citera
2017-04-01, 14:59
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sillbit
Nyfyken fråga som är lite OT: Vad vad problemet med stayups? Och varför inte testa en strumphållare? Men samma sak där som med BH. Det gäller att hitta bra, vilket alltid inte är lätt, och definitivt inte billigt. Billiga strumphållare är oftast helt värdelösa (och inte heller snygga).
Jag passar inte i det, helt enkelt.
Citera
2017-04-06, 18:55
  #32
Avstängd
ja det är fan sexigt överallt, men bara om det är en snygg brud. storleken behöver inte spela någon roll.
Citera
  • 2
  • 3
bh

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback