Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2018-01-27, 20:32
  #85
Medlem
Bbobis avatar
Är du oksuld är du nog också singel så ta en tur till ett land där tjejer är lite mer dragna till männen mot i sverige och lev lite då du ändå är 26år nu.

Sen kommer du tillbaks till Sverige med lite mer självsäkherhet utöver att vara en 26årig oskuld.

Eller så stannar du här borta.
Citera
2018-01-27, 20:38
  #86
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karoo991
Hej! Jag är en kille på 26 år gammal och är fortfarande oskuld ..
Jag är inte äcklig , jag ser ut bra .. jag väger 80 kg och är 170 cm lång ..
Jag är inte säkert om det hände med mig pga att jag är en idiot o vet inte hur kan man prata med tjejerna , eller pga min höjd ,, jag känner att jag är ganska kort .. eller pga att jag är inte svensk ..
Kan ni hjälpa mig är ni snälla .. Vad måste jag göra .. jag behöver sex som alla människorna men får ingenting .. jag bara ser sex filmer o har sex med min hand
Jag tänker på sex hela dagen , särskild oral sex , jag kan inte tänka på något annat .. jag är en läkare o måste tänka på min framtid o att skaffa en familje ,, men tyvärr det kan jag inte göra ..
Jag vill inte betala för sex .. jag känner att det är äcklig ..
Kan ni hjälpa mig ??

Du är i gott sällskap. De flesta fb-killar är oskulder och vissa är 40 bast.

Hursomhelst, åk på en charter eller en kryssning. Du har nog fått en låsning. Så du behöver bara få det gjort så kommer det nog rulla på av sig självt. Skippa Flashback. Den har dålig inverkan på killar.
Bittra & hatiska killar står inte högt i kurs bland oss tjejer.

Lycka till!!
Citera
2018-01-27, 20:47
  #87
Medlem
Dontcallmedudes avatar
Brüshan, lär dig svenska!
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback