Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-03-20, 14:44
  #1
Medlem
nu tänker ja inte gå in på djupet då jag är rädd för att bli outad.

men varje gång vi har sex (inte sambo inte gifta har träffats 4 helger) så går jag ner på henne (jag gillar det) tills hon iaf har fått minst 2 orgasmer oftast fler, men iaf. sen när det e min tur så blir det kanppt halva tiden som jag får mitt. Jag tror inte hon tänker på det då jag ser i hennes ögon att hon bara vill få den i sig. Men jag skall träffa henne i helgen och tänkte faktiskt ta upp det med henne. Jag är ganska bra på att snacka med tjejer men just denna frågan har jag aldrig behövt ställa innan.. JAG VET att många tjejer inte vill ha det i ansiktet och i munnen, men jag har ju sagt till henne att jag ger "heads" up när jag börjar närma mig... tycker faktiskt hon kunde gett mig ett från början till slut... JAG SKALL absolut inte klaga på mängden sex för jag har aldrig mött en pilskare tjej än denna. (gjorde en tråd innan då jag va rädd att det skulle bli för mycket) men det kanske är dagens i-landproblem.. vill gärna att hon leker lite med kulorna med får försöka ta upp det delikat eller skall jag bara säga det rakt ut..

Jag borde inte ens behöva fråga men vi har något verkligen bra på g så inte för att jag tror att hon tar de på fel sätt men vill endå höra om någon varit i samma sits..
Citera
2017-03-20, 14:58
  #2
Medlem
Så, du undrar/tycker alltså att din tjej skall suga av dig från det att hon börjar till du kommer?

Kramp i käkarna och svårt att andas, hört talas om det?
Citera
2017-03-20, 15:08
  #3
Medlem
kalkryggars avatar
Säga till henne att suga lite mer för att du gillar det och hon gör det så bra. Kanske funkar?
Citera
2017-03-20, 15:12
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmagbg
Så, du undrar/tycker alltså att din tjej skall suga av dig från det att hon börjar till du kommer?

Kramp i käkarna och svårt att andas, hört talas om det?


vaddå tror du inte jag blir trött i tungan och i underarmen???? gör det för hennes skull ju
Citera
2017-03-20, 15:15
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skurren83
vaddå tror du inte jag blir trött i tungan och i underarmen???? gör det för hennes skull ju
Jaha, så då måste hon göra samma sak för dig?

Du kan ju lättare byta till en bekvämare ställning, prova att suga av en kille så får du se vad du föredrar.
Citera
2017-03-20, 15:24
  #6
Medlem
Känner igen det där och enligt min erfarenhet så är det ett fenomen som händer när du har att göra med en riktigt pilsk kvinna!

Det behöver inte ha att göra med att hon inte vill ha det i munnen osv utan handlar om att hon blir så jävla kåt så hon vill ha den i sig!

Jag kan ha fel men jag har varit med om samma sak med 2 kvinnor och båda dom var väldigt kåt av sig och när jag tog upp det så var svaret att blev så kåt när dom suger kuk så dom vill ha den i sig.

Men ta upp det och fråga.
Citera
2017-03-20, 15:58
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lozmuppiz8787
Känner igen det där och enligt min erfarenhet så är det ett fenomen som händer när du har att göra med en riktigt pilsk kvinna!

Det behöver inte ha att göra med att hon inte vill ha det i munnen osv utan handlar om att hon blir så jävla kåt så hon vill ha den i sig!

Jag kan ha fel men jag har varit med om samma sak med 2 kvinnor och båda dom var väldigt kåt av sig och när jag tog upp det så var svaret att blev så kåt när dom suger kuk så dom vill ha den i sig.

Men ta upp det och fråga.


precis vad jag misstänkt hela tiden.... jag behöver ju inte be om en avsugning om man säger så men jag märker på henne att det är precis som du säger att hon vill ha den nån annan stans.. och sen älskar jag å teasa tjejer men hon blir typ galen och tål knappt det (krattar för mig själv) så om jag slår ihop allt det så är det självklart när ja tänker efter.. men jag skall ta upp det men henne nu till helgen.. jag vet att hon kommer "offra sig" för min skull..


Och nej jag vill inte suga av en kille antingen vet du inte vad du snackar om eller att det finns faktiskt mer än en ställning man kan suga av någon...
Citera
2017-03-20, 16:24
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skurren83
Och nej jag vill inte suga av en kille antingen vet du inte vad du snackar om eller att det finns faktiskt mer än en ställning man kan suga av någon...
Antar att det är mig du syftar på.

Nämn BEKVÄMA ställningar där tjejer suger av killen.

Och jo, jag vet vad jag pratar om. Been there, done that.
Citera
2017-03-20, 16:42
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmagbg
Antar att det är mig du syftar på.

Nämn BEKVÄMA ställningar där tjejer suger av killen.

Och jo, jag vet vad jag pratar om. Been there, done that.

öhh hon kan sitta på soffan mendans jag står upp? kan nämna massa fler....
har du slickat en tjej över and halvtimme medans du använt din högerhand/arm väldigt flitigt.. har sjukt svårt att tänka mig att det är jobbigare att luga av ngon än att gå ner på en tjej...
har dock inte prövat som tur är

Om någon har hade det varit kul att höra...
Citera
2017-03-20, 16:48
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skurren83
öhh hon kan sitta på soffan mendans jag står upp? kan nämna massa fler....
har du slickat en tjej över and halvtimme medans du använt din högerhand/arm väldigt flitigt.. har sjukt svårt att tänka mig att det är jobbigare att luga av ngon än att gå ner på en tjej...
har dock inte prövat som tur är

Om någon har hade det varit kul att höra...
Jag sa bekväma, du tror det blir bekvämt för att du står och hon sitter?
Kära tid. Nåväl, vi kommer ingenvart.

Och nej, jag är inte lagd åt det hållet.
Citera
2017-03-20, 16:54
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmagbg
Jag sa bekväma, du tror det blir bekvämt för att du står och hon sitter?
Kära tid. Nåväl, vi kommer ingenvart.

Och nej, jag är inte lagd åt det hållet.


måste väl va bekvämare på en soffa än om hon ligger med hukad rygg och nacke på en sång??
men helt rätt... det är inget vidare bekvämt för någon part om det håller på under lång tid.. det kan vi kanske vara överens om iaf
__________________
Senast redigerad av skurren83 2017-03-20 kl. 16:57.
Citera
2017-03-20, 17:22
  #12
Medlem
Om "problemet" är att hon blir så kåt (är lika dan själv) så kan hon väl först suga tills hon inte kan bärga sig längre och sen avsluta sexet med att hon suger tills du kommer? Som nån tidigare skrev så är det faktiskt rätt ansträngande att suga iaf om man suger djupt då man typ inte får nå luft. Så jag tkr det är gött att ksk börja suga, sen sex och sen suga igen osv..

Har lite samma problem fast tvärt om då jag nästan suger varje gång men min kille nästan aldrig går ner på mig
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback