Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-19, 12:46
  #1
Medlem
borrizs avatar
Eftersom min gamla Nilfisk högtryckstvätt gav upp andan, så börjar det bli dags att köpa en ny och bättre inför "vårbruket".
Jag skulle därför uppskatta tips på en bra prisvärd och framförallt hållbar maskin och eftersom jag i princip bara kommer att tvätta trädäcket, så är jag knappast i behov av någon värstingmaskin.
Citera
2017-03-19, 13:23
  #2
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Hur mycket får den kosta?
Citera
2017-03-19, 14:02
  #3
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Hur mycket får den kosta?
Jag använder den en kanske två gånger om året, så jag är inte intresserad av att lägga några jättesummor. Kan jag bara tvätta trädäcket, utemöblerna mm till ett rimligt pris så är jag nöjd.
Citera
2017-03-19, 14:07
  #4
Avstängd
majduns avatar
högtryckstvätt Kärcher finns från 1695:- överlägsen prestanda och hållbarhet , reglerbart tryck upp till 150bar är användbart , jula kina skrotet är inte värt en krona
Citera
2017-03-19, 14:16
  #5
Medlem
ganglere2s avatar
Har själv en lite större Nilfisk och är väldigt nöjd. Brukar inte byta märke på saker som jag är nöjd med. Köp iaf en av ett känt märke. Man får som vanligt vad man betalar för. Mindre modeller brukar dock vara svaga.
Citera
2017-03-19, 14:42
  #6
Medlem
welcometorealitys avatar
Besök Jula

http://www.jula.se/catalog/bil-och-g...stvatt-000931/
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback