Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-19, 08:24
  #1
Medlem
Bor i en gammal husvagn, polisen beslagtar alla bilar då jag saknar kl. Enligt uppgift från flera håll kan dom ej beslagta ett permanentboende,alltså en husbilar. Har erbjudande på sådan i mycket gott skick för 80.000 men har pga arbetslöshet inga pengar, börjat jobba nu men har absolut ingen kreditvärdighet, kvarndammen har med regnr o foton gjort en preliminär värdering på 225.000. Tar tacksamt emot tips på hur jag ska kunna köpa husbussen innan den försvinner, alltså NU. Alla förslag beaktas utan tvekan och utan moraliska aspekter, har ett liv med mycket erfarenhet av varierande art. Tackar på förhand!!!!
Citera
2017-03-19, 09:14
  #2
Moderator
Diablo1118s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mickebus64
Bor i en gammal husvagn, polisen beslagtar alla bilar då jag saknar kl. Enligt uppgift från flera håll kan dom ej beslagta ett permanentboende,alltså en husbilar. Har erbjudande på sådan i mycket gott skick för 80.000 men har pga arbetslöshet inga pengar, börjat jobba nu men har absolut ingen kreditvärdighet, kvarndammen har med regnr o foton gjort en preliminär värdering på 225.000. Tar tacksamt emot tips på hur jag ska kunna köpa husbussen innan den försvinner, alltså NU. Alla förslag beaktas utan tvekan och utan moraliska aspekter, har ett liv med mycket erfarenhet av varierande art. Tackar på förhand!!!!


Vad är "saknar kl"?
Är det polisen som beslagtar dina fordon? Förstår inte varför? Enda sättet att köpa något är att få in pengar. Jobba, sälja tillgångar, stjäla, låna , lura, tigga, betting/spel.
Att snabbt få ihop 80k på laglig väg är inte lätt och speciellt inte om du redan har skulder och inget arbete.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback