Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2017-03-22, 10:36
  #97
Medlem
vasaduellers avatar
Har du själv någonsin varit intim med en mörk tjej?

Om ja, betyder det i så fall att du för alltid kommer att betrakta henne som idealet?


Har du själv någonsin varit intim med en storbystad tjej?

Om ja, betyder det i så fall att du för alltid kommer att betrakta henne som idealet?


Om TS känslor bygger på osäkerhet, så tror jag att han kan slappna av. För det första så har definitivt inte alla mörkhyade män stora penisar. Kanske var det små, svarta skinnspikar hon sög på.
För det andra, så vet du inte ens om tjejen tyckte om upplevelserna hon hade i 15-16-årsåldern, oavsett storleken på de inblandade. Vad talar för att dessa upplevelser skulle ha varit bättre än att ha sex med en normal pojkvän, som med stor sannolikhet (förmodat) är bättre i sängen? Sannolikt så har TS någon gång varit med en tjej som är bättre än tjejen i fråga, på någon parameter. Betyder det då att TS inte kan känna starkare attraktion till den tjej han har träffat nu? Nej, utifrån det han själv skriver om hur attraherad han är till henne.

Jag kan förstå om TS känner sig tveksam kring om tjejen i fråga verkligen är attraherad av honom själv, då hon tidigare har varit (förmodat) attraherad av män och situationer som TS upplever som fullständigt annorlunda än honom själv, och deras situation. Jag kan förstå att det kan skapa känslor av osäkerhet, som att tjejen skulle välja förhållandet med honom utifrån socialt tryck och praktisk/ekonomisk trygghet, fastän hon egentligen är mer attraherad av att suga negerkuk på det rent sexuella planet. Men jag har lärt mig att det sättet att tänka utgår mer ifrån det manliga sättet att tänka kring sexualitet, och att många kvinnor fungerar lite annorlunda. Tjejer är mer benägna att suga det som stoppas i munnen på dem, och tänker inte alltid i termer av vad de egentligen föredrar. Om tjejen fokuserar all sin tid, känslor och sexualitet på honom, på ett sätt som TS upplever som äkta, så är det nog inte så sannolikt att hon ligger och drömmer om att få suga negerkuk i stället. Men man kan såklart aldrig veta vad som försiggår i en annan människas tankar. TS får helt enkelt försöka lita till sin magkänsla här.


Men om TS känslor bottnar i rena äckelkänslor inför afrikaner, eller inför tjejer som (förmodat) inte sätter något värde på sig själva och sin sexualitet, så är situationen naturligtvis annorlunda. Det är inte helt ovanligt att människor finner sig fångade i den typen av dilemma. TS känner sig starkt attraherad till tjejens yttre, och hennes övriga personlighet, men känner samtidigt äckel inför hennes (förmodat) bristande självkänsla och tidigare handlingar. På samma sätt som man, i extremfallet, kan vara fysiskt attraherad av en mördare, även fast man mår illa av dennes handlingar.

Om TS inte kan ta sig förbi dessa känslor, så tror jag att det bästa är att förtränga känslorna för tjejen. Fysisk attraktion har en tendens att mattas av med tiden, och då står man kvar med resten. Samtidigt så är det lite synd att välja bort sin egen lycka, utifrån osäkerhet och oförmåga att se förbi människors tidigare "felsteg". Bara TS som kan avgöra vad som väger tyngst i situationen.
Citera
2017-03-22, 13:01
  #98
Medlem
talad13s avatar
Du kan ju alltid prova att slå henne
Citera
2017-03-22, 13:52
  #99
Medlem
dumboears avatar
Det är korkat öht att gifta sig.

Gör det bara omständigare att separera. Kör sambo-racet och skriv testamente istället.
Citera
2017-03-22, 15:42
  #100
Avstängd
JohnFKennedys avatar
Säger så som min gode Far sade till mig en gang I tiden. En nyckel som öppnar flera lås är en bra nyckel. Ett lås som öppnas med flera nycklar är ett dåligt lås. Och ditt lås verkar ha stått på vid gavel då negerälskare brukar vara extremt lättfotade alt har otroligt dålig självkänsla.
Citera
2017-03-22, 18:10
  #101
Medlem
pjalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasadueller
För det första så har definitivt inte alla mörkhyade män stora penisar.

Så sant, och alla som tror annat är porrskadade
Citera
2017-03-22, 19:20
  #102
Medlem
QuattroCarls avatar
Säker på att hon inte har hiv och äter bromsmediciner?
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback