Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-18, 20:09
  #1
Medlem
Har flyttat några mindre plantor i 10 15 cm klassen till ett eget tält. Hps lampa tidigare 150w och nu några centimeter ifrån ca 200w pll rör 2700k och 6500k så är det som att dom bara stannar.

Någon med erfarenhet av detta?
Citera
2017-03-19, 10:45
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemligtkonto
Har flyttat några mindre plantor i 10 15 cm klassen till ett eget tält. Hps lampa tidigare 150w och nu några centimeter ifrån ca 200w pll rör 2700k och 6500k så är det som att dom bara stannar.

Någon med erfarenhet av detta?

ljuschock har hänt tidigare för mig när jag stressat över till ett annat ljus, låt dem vänja sig. varför flyttade du dem?
__________________
Senast redigerad av ohhil 2017-03-19 kl. 10:48.
Citera
2017-03-19, 11:40
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ohhil
ljuschock har hänt tidigare för mig när jag stressat över till ett annat ljus, låt dem vänja sig. varför flyttade du dem?

Placerade alla i samma från början när dom var små för att slippa använda 2 lampor samtidigt och sen när dom blev större så har jag delat upp det. Kanske skulle varit bättre att låta dom stå separat från början och sluppit detta istället.

Hur lång tid tog det för dig innan dom vant sig?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback