Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2018-04-14, 13:43
  #73
Medlem
Gillar sommar och vår mer men när man inte har vänner så kan det vara besvärligt att vara ute <.<
Citera
2018-04-14, 14:04
  #74
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulz
Gillar sommar och vår mer men när man inte har vänner så kan det vara besvärligt att vara ute <.<
Precis! Varför skulle man gilla vår och sommar när man är ensam? Man får ju bara ångest av att se folk ha det roligt ute med sina nära
Citera
2018-05-15, 07:04
  #75
Medlem
Snart 28 grader fyyyyyyyyyyyyy.. hur ska jag klara mig igenom värmen de kommande 3 månaderna jag trodde att maj skulld åtminstone vara okej, men icke 😢😢😢
Citera
2018-05-15, 13:52
  #76
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dokgo
Snart 28 grader fyyyyyyyyyyyyy.. hur ska jag klara mig igenom värmen de kommande 3 månaderna jag trodde att maj skulld åtminstone vara okej, men icke 😢😢😢

Hatar sommaren. , fast ibland brukar det lätta för mig när vi klivit in i sommaren. Jag blir alltid glad när vi går mot mörkare tider igen. Och det är ju bara typ en månad kvar.
Jo, nu kommer det ett par heta dagar också. Inget roligt.
Men förra sommaren var ju bra. Det var nog mitt fel att det blev så regnigt och trist eftersom att jag önskade det så starkt innan sommaren. Fast då kanske jag tyckte det var lite väl risigt.

Jag har ju haft problem med feber och infektioner det här året. DET kommer jag inte palla ifall det bli värmebölja. Feber och värmebölja. HUR fixar man det?
Citera
2018-09-08, 18:29
  #77
Medlem
spknoises avatar
Jag hör till den typen som får ångest direkt våren börjar komma. Jag vet inte men jag tycker det blir en stress och ser inte nöjet eller glädjen för att värmen kommer.

Jag är ganska introvert och när hösten är igång, då mår jag bättre än någonsin. Det blir frisk och krispig luft, fint ute, man kan kura ihop sig och titta på film. Matlagningen blir mer kreativ på hösten.

Jag hör till dom konstiga som älskar hösten
Citera
2020-08-30, 02:17
  #78
Medlem
Gabaragoyas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spknoise
Jag hör till den typen som får ångest direkt våren börjar komma. Jag vet inte men jag tycker det blir en stress och ser inte nöjet eller glädjen för att värmen kommer.

Jag är ganska introvert och när hösten är igång, då mår jag bättre än någonsin. Det blir frisk och krispig luft, fint ute, man kan kura ihop sig och titta på film. Matlagningen blir mer kreativ på hösten.

Jag hör till dom konstiga som älskar hösten

Här kommer jag något år försent, men bättre sent än aldrig kanske haha. Jag är också introvert, kanske har något samband att man föredrar mörkret och hösten då det känns lite tryggare och lugnare regn får mig alltid att bli helt lugn och harmonisk!
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback