Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-18, 08:33
  #1
Medlem
Hej! Har en lenovo tab2 a10-70l.
Den har android som operativsystem och jag använder mig av google play för att ladda ner appar. Spelar en hel del spel som går ut på att man ska bygga en egen stad/farm osv. Ofta ska man bygga saker och odla. Det här tar såklart tid och det är oftast i realtid.
Undrar om någon vet hur man kan få det att gå snabbare utan att använda diamanter eller pengar?
Har förut kunna göra så att man flyttar devicens klocka och en bugg i spelet brukar då göra att klockan i spelet också flyttas fram. Dock fungerar inte det längre. Så jag letar efter ett nytt sätt helt enkelt.
Citera
2017-03-18, 09:57
  #2
Medlem
yoblers avatar
Kan inte förstå varför folk slösar tid på såna här spel. Kan du förklara vad exakt du tycker är kul med dem?
Citera
2017-03-18, 10:16
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yobler
Kan inte förstå varför folk slösar tid på såna här spel. Kan du förklara vad exakt du tycker är kul med dem?
"Congratulations! You are now level 2! Build 3 more buildings to reach level 3.
Reward: 500 gold 10 diamonds"

Vissa har ingen kontroll när det gäller instant gratification helt enkelt
Citera
2017-03-18, 10:31
  #4
Medlem
Om du lägger ner så pass mycket tid på att spela att du måste fuska/köpa till dig speltid så köp ett riktigt spel, vars innehåll inte går ut på att mjölka din plånbok
__________________
Senast redigerad av skrunk 2017-03-18 kl. 10:34.
Citera
2017-03-22, 17:35
  #5
Medlem
Spela Travian istället, mycket bättre än dem flesta "app spel" och roligare imo.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback