Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-03-19, 14:24
  #13
Medlem
Jellohs avatar
Eftersom vi är anonyma frågar jag rakt ut: Kan jag i alla fall få tillbaka motorsågen och båtmotorn?

Om man inte har kontakter skall man ge fan i andras friggebodar. Du får elda lite av det så intresserade dras till dig av lukten. Jag också.
Citera
2017-03-19, 18:17
  #14
Medlem
MyLittleTonys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jelloh
Eftersom vi är anonyma frågar jag rakt ut: Kan jag i alla fall få tillbaka motorsågen och båtmotorn?

Om man inte har kontakter skall man ge fan i andras friggebodar. Du får elda lite av det så intresserade dras till dig av lukten. Jag också.

Haha, så du är den sanna ägaren utav dessa 40kg?
Citera
2017-03-19, 21:47
  #15
Medlem
Frejrs avatar
1. Ladda ner tor
2. Gå till Aplhabay pwoah7foa6au2pul.onion
3. Köp en vakuumförpackare.
4. Profit.

Tänk på att sprida ut dina paket så du inte postar allt i närmaste brevlåda.
Citera
2017-03-19, 23:33
  #16
Medlem
AcidGherkins avatar
Rök upp det!
Citera
2017-03-19, 23:36
  #17
Medlem
Hur många PM har du fått hittills?
Citera
2017-03-20, 03:13
  #18
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raikkonen
Hur många PM har du fått hittills?

Hans inbox kanske är full.
Nej men skämt åt sidan, fyfan om TS inte är ett troll. Vem hittar 40kg röka av en slump?
Citera
2017-03-20, 04:34
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tehSecretzzz
Hans inbox kanske är full.
Nej men skämt åt sidan, fyfan om TS inte är ett troll. Vem hittar 40kg röka av en slump?

Mmm och inte bara det.. Gräs också. 40 kg gräs tar upp en jävla massa plats.

Det här är 1 kg gräs totalt. http://storage.portagedailygraphic.c...=1398372693759
Citera
2017-03-20, 04:46
  #20
Medlem
PEVCEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oyvey
Låt säga att man råkar av en ren slump snubbla på större mängder grönt och vill göra sig av med allt så snabbt, effektivt och säkert som möjligt, hur går man då till väga?

Skulle kunna överväga att dumpa allt i skogen, men känns som värdeförstöring.

Menar du att du skulle lämna allt och gå därifrån utan vinst? Då kan du lika gärna gå till polisen.

Läs på noga om hur du ska gå till väga och sälj sedan via darknet, alternativt leta dig upp i leden och hitta en större kran som kan investera. Eftersom du själv inte investerat något kan du pressa priserna.
Citera
2017-03-20, 10:34
  #21
Medlem
Glossis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PEVCE
Menar du att du skulle lämna allt och gå därifrån utan vinst? Då kan du lika gärna gå till polisen.

Läs på noga om hur du ska gå till väga och sälj sedan via darknet, alternativt leta dig upp i leden och hitta en större kran som kan investera. Eftersom du själv inte investerat något kan du pressa priserna.
Det sista alternativet låter perfekt om man vill ha besök av ett par trevliga killar från en motorcykelentusiastklubb. Har man inga kontakter ska man absolut inte springa runt hos stadens kranar och gaffla om att man har 40 kilo cannabis som man sedan vill sälja under marknadspriset. Låter som ett perfekt sätt att få sina ben brutna, eller värre.
__________________
Senast redigerad av Glossi 2017-03-20 kl. 10:39.
Citera
2017-03-23, 11:06
  #22
Medlem
PEVCEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glossi
Det sista alternativet låter perfekt om man vill ha besök av ett par trevliga killar från en motorcykelentusiastklubb. Har man inga kontakter ska man absolut inte springa runt hos stadens kranar och gaffla om att man har 40 kilo cannabis som man sedan vill sälja under marknadspriset. Låter som ett perfekt sätt att få sina ben brutna, eller värre.


Menar självklart inte att man ska försöka få iväg 40kg direkt. Om du hittar två-tre personer som kan skicka ett par heggen i veckan är du tids nog av med allting. Att hitta några såna är inte alltför svårt, även om du är helt utan kontakter. Alla känner minst nån som känner nån som röker, som köper av en kran, som hämtar av någon etc. Om en kran vet att han kan hämta in till underpris håller han nog gärna tyst om det. Ingen behöver heller veta att du sitter på just 40kg. Inga ben behöver bli brutna.

Darknet är ändå betydligt smidigare och säkrare.
Citera
2017-03-23, 11:15
  #23
Medlem
Säger bara flugsvamp.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback